چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۴

#ایران# زندگی یک مادر و فرزند معلولش در گوشه خیابان+ عکس

چهارشنبه، 3 تیر ماه 1394 = 24-06 2015

ننگ بررژیم آخوندی

به گزارش خبرگزاریهای حکومتی ، خواهریک کشته شد ه جنگ ضد میهنی بانام احمد شاکر شوکتی با فرزند معلولش یک ماه است در خیابان زندگی می کند و تاکنون مسئولی به او کمک نکرده است. 



این خانم دردکشیده به همراه فرزندش وسایل درب و داغان باقی مانده از خانه شان را به دیوار آموزش و پرورش تکیه داده اند و خود در چمن کنار خیابان یعنی جایی که همسایه ها سگ هایشان را برای استراحت می آورند نشسته اند.
خانم شوکتی می گوید: چند سال پیش در یک اسباب کشی 20 میلیون تومان از پول پیش خانه ام را دزدیدند و من هم چون تنها بودم نتوانستم پیگیری کرده و حقم را بگیرم و مدتی آواره بودم تا اینکه بعد از مراجعه به شهرداری و درخواست کمک از ایشان هیچ مساعدتی صورت نگرفت و وقتی یک خیری پیدا شد تا 10 میلیون پول پیش خانه بدهد؛ شهرداری منطقه 5 پول را می گیرد و خانه ای برای ایشان در محدوده سر سبیل ( به دلیل پایین بودن نرخ اجاره) اجاره می کند و تمام اجاره های ماهیانه را خانم شوکتی  با کار کردن شخصا پرداخت کرده اما صاحب خانه هیچ رسیدی به وی نداده و مدعی شده است که رسید را به شهرداری می دهد و بعد از گذشت چند ماه صاحب خانه بدون دلیل به او می گوید که خانه اش را تخلیه کند.


وی ادامه می دهد: صاحب خانه ام آب و برق و گازم را قطع کرد و من چند شب با شمع زندگی کردم وقتی عجز و ناله کردم که خواهر شهید هستم، به شهیدم توهین کردند و گفتند شهرداری پولش را خواسته و تو هم باید خانه را تخلیه کنی. خانم شوکتی می گوید: از شدت ناراحتی در بیمارستان بستری شدم و در همین مدت صاحب خانه وسایلم را گوشه کوچه ریخته بود که وقتی مرخص شدم متوجه شدم بخشی از وسایل خانه ام را معتاد های آن خیابان دزدیده اند و هیچ چیزی دیگر ندارم.
 یک ماه است در کوچه و خیابان با بچه معلولم زندگی می کنم و همرزم برادرم به ما کمک می کند و چون همه وسایلم را معتادها می دزدیند و از شهرداری هم به من تذکر می دادند که نمی توانید در کوچه و خیابان وسایلتان را بگذارید؛ شب گذشته با پول یارانه وانت گرفتم و وسایلم را به این منطقه آورده ام. شهرداری منطقه می گفت: این منطقه را ترک کن چون پول اجاره ات را منطقه 5 پرداخت کرده است!

خانم شوکتی  اضافه کرد: در این یک ماه برخی از مردم به ما کمک کرده اند و برخی هم آمده و گفته اند فیلمتان را به شبکه های خارجی بدهید اما من این کار را نکردم.
وی حتی در این یک ماه نتوانسته است استحمام کند و وضعیت فرزند معلولش هم مساعد نیست.
24.6.2015


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر