جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۹۴

نکیسا بامداد:‌ بسوی آزادی ...

شرکت کردن در میتنگ بزرگ مقاومت قبل از هرچیز یک وظیفه ملی میهنی و انسانی است. بنابراین بعنوان یک ایرانی از همه دوستان و هموطنان، با افتخار دعوت می کنم در این میتنگ با شکوه که نمایانگر قدرت نیروهای مخالف رژیم آخوندی به رهبری خانم مریم رجوی در راس شورای ملی مقاومت ایران است شرکت کنند.

نکته مهم نهفته در این کارزار بزرگ افشای حکومت فاسد و فاشیستی آخوند ها است و از حقانیت و ضرورت آن همین بس که رژیم آخوندی از مدتها پیش از طریق بلندگوهای کوک شده اش دعوت به عدم شرکت در این همایش سالانه می کند.
این گردهمایی مصافیست جانانه در برابر ارتجاع هار وافسارگسیخته.
جدالیست نا برابر ولی شکوهمند و اجتناب ناپذیر.
مرزبندی است محکم و قاطع علیه تمامیت حکومت پلید آخوندی.
پرچم برافراشته مقاومت خونباریست علیه فقر و نابرابری، جهل و نادانی، سرکوب و اجبار ، زندان و شکنجه و اعدام.
 فرصتی است برای تجدید پیمان با شهیدان و سرداران و سربداران، و آنانکه در راه آزادی ایران زمین رو در روی دشمن مردم ایران پایداری ورزیدند و بر پیمانشان با خدا و خلق خویش وفا نمودند و رفتند.
افتخاریست انسانی که مرز نمی شناسد و آنانکه دل در گرو آزادی دارند بدانسو روان می شوند.
براستی، کهکشان مقاومت مردم ایران همراه با یک جنگل ستاره، تهاجمی است بر تمامیت ساختار حکومت ولایت فقیه و افشای باندهای مختلف آن که در دزدی و چپاول ثروت و اموال مردم ایران از یکدیگر گوی سبقت را می ربایند.
ایرانیان نیک می دانند که اگر امروز رژیم پوسیده خمینی در مواجه با تضادهای حاد اجتماعی، گرانی و تورم سرسام آور، اعتراضات گسترده و پی درپی اقشار مختلف جامعه ازجمله معلمان و کارگران کشور مواجه است، اگر امروز پای رژیم بر لب گور سرنگونی قرار گرفته ، اگر اینک تمام حلیه ها و ترفندهای خاص آخوندی در صحنه بین اللملی و منطقه ای بر سرش خراب شده و عقب نشینی خائنانه ای را عاجزانه بعنوان نرمش قهرمانه می نمایاند، اگر جنگ گرگ ها بیش از هر زمان دیگری حتی در هرم قدرت رهبری، رژیم رو به افول را به نقطه انفجاری رسانده ، همه اینها قبل از هرچیز نتیجه تلاشهای مقاومتی است که با مدیریت هوشیارانه و کوششهای  شبانه روزی و بی وقفه اعضا و کادرها و انسانهایی است که در برابر این رژیم سراپا جنایت و خیانت تمام قد ایستادگی کرده اند و شبانه روز در پی افشای دستهای کثیف حکومت آخوندی  برای مردم ایران و جهانیان  بوده اند.
در راستای جان کندن های رژیم در زیر فشار مذاکرات اتمی و چاه سرنگونی که مقاومت مردم ایران بر سر راه آن قرار داده، در آینده ای نه چندان دور جهان وادار خواهد داشت تا به ندای قلبی مردم ایران پاسخ مثبت بدهد و همانطور که اول ژوئن ( 11خرداد) امسال، 220 تن از نمایندگان پارلمان اروپا طی صدور بیانیه ای از برنامه ده ماده ای خانم مریم رجوی اعلام حمایت کردند، دیگر دولتها و پارلمان ها نیز می بایست آنرا الگو و سرمشق خود قرار بدهند تا بجای لاس زدنهای بیهوده، سیاست مماشات اوباما را متوقف کرده و در برابر رژیم با قاطعیت تمام ایستادگی کنند و بالاخره مقاومت مردم ایران را برسمیت بشناسند .    
در پایان بار دیگر یادآوری می شود سوزش التيام ناپذير رژيم آخوندی از حمايت 220 نماينده پارلمان اروپا در محكوميت نقض حقوق بشر در ايران و تاكيد بر لزوم بازرسی از مراكز مشكوك اتمی و نظامی رژيم آخوندی از نتایج تلاشهای درخشان همین مقاومت است. امسال نیز با امید هر چه بیشتر به سرنگونی این رژیم سراپا آلوده به خون و مرگ و سیاهی و سرکوب و اعدام، رهسپار ویلپنت می شویم تا همگام و همراه با همه دلهای ایران دوستی باشیم که دل در گرو آزادی میهن دارند.
خرداد 1394

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر