به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی
به نقل از ایلنا، جمعی از اعضای شورای اسلامی کارگران شرکت ماشینسازی هپکو
اراک پس از تجمع در مقابل مجلس و اعتراض به وضعیت شغلی و معیشتی خود از
نزدیک با چند تن از اعضای فراکسیون کارگری از جمله رئیس این فراکسیون دیدار
کردند و مشکلات خود را بازگو کردند.
این اعضا مشکلات خود را در طی ورود
ماشینآلات چینی بیکیفیت به کشور دانسته و خواستار رسیدگی جدی مسئولان به
وضع تولید داخلی از جمله شرکت هپکو اراک شدند.
شایان ذکر است شرکت هپکو اراک بزرگترین
تولیدکننده ماشینآلات راه و ساختمان در کشور و خاورمیانه است که به دلیل
واردات بیرویه ماشینآلات خارجی و بیتوجهی برخی مسئولان به حوزه فعالیتی
این شرکت، فعالیتهای آن با مشکلات جدی مواجه شده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر