به
گزارش تلویزیون اورینت رزمندگان سوری تهاجم گستردهیی را به چندین پایگاه و
مرکز تجمع نظامیان رژیم اسد در حومه لاذقیه انجام دادند.
درگیریهای شدیدی در ارتفاعات جبل اکراد روی داد.
نظامیان روسیه در این درگیریها در کنار رژیم اسد میجنگیدند.
رزمندگان اعلام کردند که فرودگاه حمیمین نزدیک شهر جبله را با موشکهای گراد هدف قرار دادهاند.
احمد حاج بکری روزنامهنگار از حومه لاذقیه:
درگیریها در محور جب احمر ادامه دارد.
احمد حاج بکری روزنامهنگار از حومه لاذقیه:
درگیریها در محور جب احمر ادامه دارد.
از صبح سهشنبه درگیریها با سلاحهای سنگین میان رزمندگان و نظامیان رژیم اسد شدت گرفته است.
تجمع پاسداران و نیروهای اسد مورد اصابت موشک رزمندگان قرار می گیرد
رژیم تلاش میکند مناطق از دست رفته را از رزمندگان پس بگیرد اما رزمندگان لشکر یکم در جب احمر نظامیان اسد را ناکام گذاشتند.
رژیم
با هواپیما و هلیکوپتر از نظامیان خود پشتیبانی میکند و بیش از 10 بار
ارتفاعات نبی یونس و مناطق تحت تسلط رزمندگان را بمباران کرده اما کاری از
پیش نبردهاند.
این منطقه و جاده بین جب احمر و شهر جلطه و ارتفاعات نبی یونس استراتژیک است.
شلیک به ارتفاعات در دست سپاه و روسها
این
مناطق به شهر جورین نیز ختم میشود. نظامیان روسیه و سپاه پاسداران در
کنار رژیم اسد بهویژه درارتفاعات نبی یونس و جب احمر میجنگند.
فرماندهی عملیات رژیم اسد در این مناطق برعهده حزبالله لبنان و سپاه پاسداران رژیم ایران است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر