جمعه، اردیبهشت ۰۷، ۱۳۹۷

امام جمعه قروه اجازه دفن حسن زراعی را در قبرستان شهر نداد او را به همدان بردند



 27.4.2018

امام جمعه قروه اجازه دفن حسن زراعی را در قبرستان شهر نداد او را به همدان بردند
در قروه یک شهروند بهایی به نام آقای حسن زارعی فوت کردند. برای دفن ایشان در شهر قروه امام جمعه این شهر به نام باباییان اجازه دفن به خانواده این هموطن در قبرستان بهایی‌ها را نمیدهد و آنان مجبور میشوند که پیکر وی را به همدان برده آنجا دفن کنند.

باباییان امام جمعه قروه با حکم علی خامنه‌ای در ۱۳ شهریور۹۴ بعنوان امام جمعه جدید قروه معرفی شد. در مراسم معارفه وی حسینی شاهرودی گفت: ائمه جمعه با عملکرد مناسب و مطلوب خود می‌توانند فرهنگ عمومی جامعه را به سمت و سوی کمال هدایت کنند و زمینه سعادتمندی فرد و جامعه را فراهم سازند.

… نقش مهم ائمه جمعه در حرکت های فرهنگی و مسائل مرتبط با فعالیت های دینی بر کسی پوشیده نیست.

این امام جمعه جنایتکار قبلا  به عنوان امام جمعه تفرش و پس از آن در چهار دانگه تهران فعالیت داشته است. پس از این انتصاب یکی از اقدامات این شیخ جنایت کار را از نظر بگذرانیم.

گلستان جاوید قروه (گورستان بهاییان قروه) توسط ماموران دولتی تخریب شد

به گزارش کمپین نه به آزار و زندان هموطنان بهایی: بنا به گزارشهای رسیده ازیکی از شهروندان بهائی (قروه شهری توابع استان کردستان ) در روز چهار شنبه بیست و سوم تیرماه حدود ساعت ۱۰ مامور نیروی انتظامی احضاریه ای برای پدرم به محل کسب ایشان آوردند تحت عنوان تغییر کاربری زمین کشاورزی و احداث خانه باغ که مقرر شده بود در پنج روز آینده به دادگاه مراجعه نماید

این شهروند بهایی می افزاید: وقتی به مامور اداره جهاد کشاورزی مراجعه نمودیم مارا به رئیس جهاد کشاورزی حواله داد و گفت ایشان در جریان هستند.

بعد از اینکه مامورین رفتند فردی آمد و گفت تمام ساختمان و محوطه قبرستانتان را تخریب کردند و بردند. به اتفاق پدر به گلستان جاوید رفتیم و با یک زمین صاف مواجه شدیم. ساختمان غسالخانه و تاسیسات گرمایشی و سالن نماز و تابوت ها و … همگی تخریب و برده شده بود و جالب اینکه حدود ۳۰۰ اصله درخت ۲۰ ساله نیز بریده شده بود حتی درختهای کاجی که کنار قبر مادرم بود نیز از ریشه کنده شده بود.

گلستان جاویدی که با هزینه ریال به ریال بهاییان قروه و به مبلغی حدود شصت،هفتاد میلیون تومان احداث شده بود امروز ساعت ۵ صبح توسط ماموران دولت اسلامی نابود شد.

کیست که نداند همه این اقدامات زیر سر امام جمعه است
.

https://t.me/Iran_news_ajancy

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر