دوشنبه، اردیبهشت ۱۰، ۱۳۹۷

اگر تلگرام فیلتر شد چه می‌توانیم بکنیم؟


30.4.2018


این روزها بحث فیلترینگ تلگرام داغ است. گفته می‌شود فیلترکردن این پیام‌رسان محبوبِ ایرانیان قطعی است. با توجه به اعلام غیرفعال شدن کانال تلگرام آیت‌الله خامنه‌ای و متعاقب آن صدور بخشنامه مرکز مدیریت راهبردی افتا که بر مبنای آن "استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع است" و اعلام توقف کانال‌های تلگرامی برخی اعضای هیات دولت، فیلترینگ تلگرام قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

همچنین زمزمه‌هایی درباره احتمال فیلتر شدن اینستاگرام و واتس‌اپ هم شنیده شده است.

از طرفی نظرخواهی‌ها، حتی توسط کانال‌های مرتبط با سرسخت‌ترین مخالفان تلگرام و فضای مجازی، نشان می‌دهد که کاربران ورود به تلگرام با فیلترشکن را به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ترجیح می‌دهند.

در این میان استفاده از فیترشکن‌های مناسب، برای ورود به سایت‌ها و اپ‌های فیلتر شده اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

آموزشکده‌ی توانا با ارائه سرویس بشکن، تلاش می‌کند، دسترسی امن‌تر ایرانیان به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلتر شده و در کل ارتباط با جهان آزاد را فراهم نماید.
bit.do/edYYS

با ارسال ایمیل خالی به آدرس beshkan@tavaana.org می‌توانید فیلترشکن دریافت نمایید.

با عضویت در خبرنامه بشکن، كليه فيلترشكن‌ها را به همراه نسخه جديد آنها براي شما ارسال مي‌كنيم:

goo.gl/A7DbzA

کانال بشکن جهت دریافت فیلترشکن‌های جدید و رایگان
t.me/beshkan

در کانال تلگرام تواناتک مطالب آموزشی به مطالب آموزشی و آخرین اخبار تِکی دسترسی پیدا می‌کنید:
t.me/tavaanatech

لطفا این پیام را به گروه‌ها و کانال‌های مختلف فوروارد کنید، تا افراد بیشتری با سرویس بشکن آشنا شوند.

توانا در اینستاگرام
https://instagram.com/u_/tavaana

تواناتک در اینستاگرام
https://instagram.com/u_/tavaanatech

#فیلترینگ_تلگرام

@Tavaana_TavaanaTech

تواناتک
. اگر تلگرام فیلتر شد چه می‌توانیم بکنیم؟ . 🔻 لطفا این پست را برای کسانی که می‌شناسید ارسال کنید. . 🔴همراهان گرامی؛ این روزها بحث فیلترینگ تلگرام داغ است. گفته می‌شود فبلترکردن این پیام‌رسان محبوبِ ایرانیان قطعی است. با توجه به اعلام غیرفعال شدن کانال تلگرام آیت‌الله خامنه‌ای و متعاقب آن صدور بخشنامه مرکز مدیریت راهبردی افتا که بر مبنای آن "استفاده از پیام رسان های خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع است" و اعلام توقف کانال‌های تلگرامی برخی اعضای هیات دولت، فیلترینگ تلگرام قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد. همچنین زمزمه‌هایی درباره احتمال فیلتر شدن اینستاگرام و واتس‌اپ هم شنیده شده است. از طرفی نظرخواهی‌ها، حتی توسط کانال‌های مرتبط با سرسخت‌ترین مخالفان تلگرام و فضای مجازی، نشان می‌دهد که کاربران ورود به تلگرام با فیلترشکن را به استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ترجیح می‌دهند. در این میان استفاده از فیترشکن‌های مناسب، برای ورود به سایت‌ها و اپ‌های فیلتر شده اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. آموزشکده‌ی توانا با ارائه سرویس بشکن، تلاش می‌کند، دسترسی امن‌تر ایرانیان به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های فیلتر شده و در کل ارتباط با جهان آزاد را فراهم نماید. t.me/tavaanatech/8484 با ارسال ایمیل خالی به آدرس beshkan@tavaana.org می‌توانید فیلترشکن دریافت نمایید. با عضویت در خبرنامه بشکن، كليه فيلترشكن‌ها را به همراه نسخه جديد آنها براي شما ارسال مي‌كنيم: http://goo.gl/A7DbzA کانال بشکن جهت دریافت فیلترشکن‌های جدید و رایگان https://t.me/beshkan در کانال تلگرام تواناتک مطالب آموزشی به مطالب آموزشی و آخرین اخبار تِکی دسترسی پیدا می‌کنید: t.me/tavaanatech لطفا این پیام را به گروه‌ها و کانال‌های مختلف فوروارد کنید، تا افراد بیشتری با سرویس بشکن آشنا شوند. https://instagram.com/tavaana/ https://instagram.com/tavaanatech/ https://instagram.com/explore/tags/#تظاهرات_سراسری  #قیام_سراسری #براندازم  #زنان_براندازم #اعتراضات_سراسری
@iranrahay

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر