یکشنبه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۷

نظام حاکم هیچ راهی برای خروج از بن‌بست و بحران سرنگونی در پیش‌رو ندارد

19/اسفند / 97


یادداشت روز ازایران آزادی
دوستان گرامی
این روزها در وحشت از قیام مردم مقامات رژیم از یک‌ سو به یکدیگر هشدار می‌دهند و از سوی دیگر هر یک تقصیر شکستها و دزدیهای چهل‌ساله را سر همدیگر خراب می‌کند.
پاسدار جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، با یادآوری قیامهای سالهای ۷۸-۸۸ و دیماه ۹۶ گفت: فتنه ۸۸ حدود ۸ماه طول کشید چرا که همه بسیج شده بودند تا به بهانه سیاسی و انتخابات، اختلاف بیاندازند و این توطئه بزرگ را علیه کشور درست کنند.
آخوند علم‌الهدی برای معیشت مردم اشک تمساح ریخت و به روحانی حمله کرد و گفت : «این مشکل توزیع از کجا آمده آقای رئیس جمهور؟ این مشکل توزیع از فساد در مدیریت آمد، و امیدهای مردم را به‌باد داد. اما مردم بیش از ۲-۳ماه است که یک ذره گوشت به شکم زن و بچه‌شان نرسیده، با این قیمت. چرا این‌جور شده؟ این جز فساد در توزیع است»؟(تلویزیون رژیم ۱۷اسفند ۹۷)
در نمایش جمعه تهران هم آخوند صدیقی گفت: «بی‌توجهی‌ها، غفلتها، سوءمدیریت و خیانت بعضی‌ها باعث شده که یک عده‌ای زندگیشان بسیار نابسامان باشد. حقوقها تناسبی با خریدها ندارد. بعضی‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند. نمی‌توانند غذای خوب به فرزندانشان برسانند».
سعید نمکی، وزیر بهداشت نیز در وحشت از سال آینده مدعی شد: «سال آینده را باید به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که کمترین آسیب به مردم وارد شود».(خیرگزاری فارس ۱۷اسفند ۹۷)
وضعیتی که مهره‌های رژیم به آن اذعان کردند وضعیت یک حاکمیت بحران‌زده و پابه‌گور است که هیچ راهی برای خروج از بن‌بست و بحران سرنگونی در پیش‌رو ندارد. این اعتراف‌ها اضافه بر این‌که بیانگر شدت فقر مردم است، بیانگر شکست حاکمیت طی ۴۰سال می‌باشد.
مجموعه ‌این نگرانی‌ها از این واقعیت ناشی می‌شود که مردم و کانون‌های شورشی با حمایت مقاومت ایران نظام آخوندی را در بحران سرنگونی گیرانداخته‌اند و سرانجام در این بحران غرق و سرنگون می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر