دوشنبه، آذر ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#Iran# پس از سپاه پاسداران، یقه‌سفیدها هم قاچاقچی از آب درآمدند

پس از سپاه پاسداران، یقه‌سفیدها هم قاچاقچی از آب درآمدند


 ٢٧-١١-٢٠١۶ 

کوردستان میدیا: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی رژیم ایران بیشترین میزان قاچاق را مربوط به "یقه‌سفیدها" و کسانی دانست که به گفته او "در رسانه‌ها و صدا و سیما دلسوزی می‌کنند، اما قاچاقچی هستند".
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس٬ علیرضا جمشیدی روز شنبه ششم آذر، در جلسه شورای قضایی گیلان افزود که موضوع قاچاق خارج از دایره "اصحاب قدرت و ثروت نیست".

در همین راستا، محمود صادقی٬ نماینده مجلس  رژیم نیز که از چندی پیش پیگیر برخی گزارش‌ها در مورد حساب‌های بانکی متعلق به رئیس قوه قضائیه بود، موجودی این حساب‌ها را صدها میلیارد تومان و سود ماهانه‌ی آنها را میلیاردها تومان اعلام نمود.

او که خواستار شفاف‌سازی در رابطه با حساب‌های شخصی رئیس قوه قضائیه شده بود٬ برای ادای پاره‌ای توضیحات به دادسرا احضار شده است.

پیشتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق رژیم ضمن اشاره به نقش عمده‌ی سپاه پاسداران در قاچاق کالا، از مقامات این نهاد سرکوبگر تروریستی به عنوان "برادران قاچاقچی" یاد کرده بود.

این در حالیست که رژیم ایران به بهانه‌ی برخورد با قاچاق کالا، با استقرار گسترده‌ی نیروهای نظامی و انتظامی سرکوبگر خود در مناطقی همچون کردستان و بلوچستان، سالانه ده‌ها تن از کولبران و کاسبکاران مرزی را که سرپرست خانوار و غالباً از اقشار تهیدست جامعه بوده و صرفاً برای امرار معاش به این شغل پرزحمت و خطرناک روی آورده‌اند، هدف تیراندازی مستقیم قرار داده و کشته یا زخمی می‌نماید
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر