جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۹۴

#ایران# حمله نیروهای سرکوبگر انتظامی مشهد به تجمع اعتراضی کارکنان اخراجی موسسه مالی میزان




بنا به گزارش خبرگزاریهای حکومتی ظهر روز ٣ تیر، همزمان با حضور هیئت تسویه بانک مرکزی در محل موسسه مالی میزان واقع در میدان جانباز مشهد، کارکنان اخراجی این موسسه در اعتراض نسبت به حکم اخراج خود دست به تجمع زدند.ن یروهای انتظامی مشهد به تجمع حمله کردند و با کارکنان معترض درگیر شدند.
به گزارش ٣ تیر مهر، جمعی از کارکنان اخراجی موسسه منحل شده میزان در اعتراض به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص انحلال و اخراج از این موسسه اعتراض کردند.
اعتراضات کارکنان اخراجی که در محل این موسسه واقع در میدان جانباز مشهد اتفاق افتاد به دلیل حضور هیئت تسویه بانک مرکزی و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص اخراج این افراد به درگیری فیزیکی و دخالت نیروهای انتظامی ختم شد.
اخراج صدها کارمند موسسه مالی و اعتباری میزان توسط هیئت تسویه موجب شد تا تعدادی از این پرسنل برای چندمین بار متوالی اعتراض خود را با تجمع در مقابل این موسسه به گوش مسئولان دزد آخوندی  برسانند.
  بنابهمین گزارش، چندی پیش نیز ده ها نفر از پرسنل موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان با مراجعه به استانداری خراسان رضوی خواستار توجه مسئولان و استاندار در خصوص تعیین تکلیف وضعیت خود شده بودند.
کارمندان این موسسه مالی و اعتباری با بیان اینکه امنیت شغلی و خانوادگی آنها با انحلال این موسسه به خطر افتاده و بلاتکلیف هستند خواستار حل مشکلاتشان شدند.
25.6.2015

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر