پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۴

# ایران#وحشت از کوبیدن میخ بر کشتی نظام ولایت

تاريخ:  1394/4/3

مذاکرات هسته ای


در جریان مذاکرات هسته‌یی از شهریور سال 92 تا کنون، چندین بار خامنه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم را تأیید کرده و با حمایت از آنان، آنها را فرزندان انقلاب نامیده است و از باندهای رژیم نیز خواسته است، که کار آنها را زیرعلامت سؤال نبرند. اما عناصر و مهره‌های باند خامنه‌ای بی‌اعتنا به توصیه ولی‌فقیه ارتجاع در مورد مذاکرات، خر خود را می‌رانند و با زیرضرب بردن سیاست مذاکرات و حتی بعضاً خود مذاکرات آب پاکی روی دست ”مقام عظما“ می‌ریزند و هر آنچه را که می‌خواهند نثار این ”فرزندان انقلاب“می کنند.
بیژن نوباه نماینده دلواپس مجلس رژیم دولت روحانی و تیم مذاکره‌کننده را دروغگو و خائن می‌نماند و در جلسه علنی مجلس رژیم 27خرداد94 فریاد برمی‌آورد: ”آقای روحانی پای این قرارداد را امضاء نکن، چرا به مردم دروغ می‌گویند برای خودم خیانت می‌دانم که پروتکل هسته‌یی را امضاء بکنم“.

مهرداد بذرپاش نماینده دلواپس دیگر مجلس رژیم با زیرعلامت سؤال بردن توافقات ژنو و لوزان، ضمن برشمردن 4 خطای دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم در پذیرش این توافقات، بازرسی مدیریت شده مراکز نظامی از طرف تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی را که عباس عراقچی مطرح کرده بود ”نه تنها خیانت به کشور، بلکه خیانت به تاریخ “ نامیده که در صورت تحقق چنین امری باید نظام آخوندی خود را ”مهیای برگزاری مراسم ختم صنعت هسته‌یی“ کند. زیرا از این پس نظام آخوندی ”یک صنعت فانتزی بی‌خاصیت“ خواهد داشت.

روزنامه اعتماد وابسته باند رفسنجانی- روحانی 16خرداد94 با شکوه و شکایت از دلواپسان باند خامنه‌ای که ظریف و تیم مذاکره‌کننده را خائن می‌دانند می‌نویسد: ”با تصویر سازی دلواپسان کار ظریف گره خورده است. او هم مسئول شکست مذاکرات قلمداد می‌شود و هم به‌نام توافق محکوم می‌شود. آنان با تصویرسازی غلط و انحرافی، توافق هسته‌ای را مساوی خیانت قلمداد می‌کنند. تیم مذاکره‌کننده را نیز عاملان این خیانت بحساب آورده‌اند. به هر روی سرنوشت روزهای آتی پرونده پر پیچ و خم هسته‌یی ایران با قدرتهای برتر جهـان به پای شکسته کری و قلب شکسته ظریف گره خورده است. با پای شکسته می‌توان مذاکره نمود ولی آیا با قلب شکسته نیز می‌توان مذاکره مفید انجام داد؟ در هیچ‌کجای عالم کسی سربازان جان بر کف خویش را در حین جنگ به خیانت متهم نمی‌کند و پشتشان را خالی نمی‌کنند! “

به‌دلیل این حملات سنگین دلواپسان به مذاکره و تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی رژیم است که آخوند احمد خاتمی در نمازجمعه 22خرداد 94 تهران ناگزیر شد با اشاره به «اهمیت و حساسیت مسأله هسته‌ای» مذاکره‌کنندگان هسته‌یی را «زیر سؤال» نبرند و آنها را به «خیانت» متهم نکنند و مذاکره‌کنندگان هسته‌یی را «فرزندان ملت»، «رزمندگان خط مقدم جبهه دیپلماسی» توصیف کند.

از آنجا که به‌نوشته خبرگزاری ”خانه ملت“ (خبرگزاری مجلس رژیم)، خامنه‌ای ”استراتژیهای ایران را تدوین نموده است“بنابراین خیانتکار اول شخص خامنه‌ای است.

خبرگزاری مجلس رژیم 1تیر 94 در رابطه با نقش خامنه‌ای در سیاست‌گذاری و هدایت مذاکرات می‌نویسد: ”در خلال سالهای گذشته و به موازات پرونده قطور اتهامات هسته‌ ای، مقام معظم رهبری به‌عنوان عالی‌ترین مقام جمهوری اسلامی همه مسائل را دنبال کرده‌ اند و با رهنمودهای خود استراتژی‌های ایران را تدوین نموده‌ اند. معظم‌ له در طول 2سال گذشته با حساسیت بیشتری تیم مذاکره‌کننده را به‌عنوان فرزندان انقلاب هدایت و از سرداران دیپلوماسی حمایت نموده‌ اند“.

خبرگزاری مجلس آخوندی پس از خرج کردن حمایت خامنه‌ای از مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی، دلواپسان را مخاطب قرار داده و نصیحت می‌کند و می‌گوید: ”متأسفانه، برخی جریانهای سیاسی فارغ از جناح بندیهای متداول موضوع مذاکرات هسته‌یی را به سوژه منازعات سیاسی خود تبدیل کرده‌ اند. آفت منفعت طلبی سیاسی و تفسیر به رأی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مساله‌ای است که می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی هزینه‌ ساز باشد. امروز که جمهوری اسلامی در پیچ آخر مذاکرات هسته‌یی قرار گرفته‌ است، همدلی فرزندان انقلاب علیه اجنبی‌ها موضوعی حیاتی است. “ و ”برخی خود را در صف مجاهدان انقلاب اسلامی می‌دانند اما همانند کابوی‌های آمریکایی رفتار کرده و با هفت‌ تیر کشی روی عرشه، حیثیت دیگر ارکان نظام را خدشه‌دار می‌کنند. طیف‌های سیاسی مختلف باید بدانند که یا همراه ناوگان جمهوری اسلامی حرکت می‌کنند یا باید هرچه سریع‌ تر از این کشتی خارج شوند، هر گونه خطا یا موضعگیری منفعت طلبانه چپ، راست، بالا یا پایین به منزله میخ بر کف کشتی کوبیدن است“.

اگر هرحرف و یا تحلیل خبرگزاری مجلس رژیم غلط باشد یک حرف و تحلیل او درست است و آن هم شرایط بحرانی رژیم و گیرکردن کشتی نظام ولایت در غرقاب بحرانهای گسترده و فراگیر است که با کوچکترین تلنگری این کشتی که از نظر این خبرگزاری، خامنه‌ای خود شخصاً سکاندار کشتی مذاکرات اتمی است، سوراخ می‌شود، و نکته قابل‌توجه تشبیهات مهره‌ها و رسانه‌های رژیم است که در تمامی آنها وحشت و نگرانی از غرق شدن نظام و تغییر رژیم و.. موج می‌زند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر