جمعه، تیر ۰۵، ۱۳۹۴

#‏ایران‬#دستگیری ١٦٤شهروند به جرم روزه‌ خواری در تبریز و همدان

عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏



خبرگزاری قاصدان آزادی: بنابر گزارش خبرگزاری حکومتی فارس، علی اسمعیل‌پور معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی، از دستگیری 92 پسر و دختر حین روزه‌خواری در هتل شهریار تبریز خبر داد. وی افزود، 92 نفر که 41 دختر و 51 پسر (اهل تبریز) اقدام به سفارش غذا کرده بودند، هنگام خوردن غذا به همراه مسئول این کافی‌شاب به نام (ح- ا) دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
بنا به گفته علی اسمعیل‌پور: «کافی‌شاپ هتل شهریار تبریز از اول ماه مبارک رمضان اقدام به سرو غذا در این مکان می‌کرد که دیروز با حضور پلیس هنگام سرو غذا با حکم قضایی با این هتل برخورد شد. وی از تشکیل شعبه ویژه‌ای در رابطه با روزه‌خواری در دادگستری استان تبریز خبر داد»
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از بازداشت ۷۲ نفر به جرم روزه خواری از ابتدای ماه رمضان تاکنون در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: «۷۰۰ گروه تذکر لسانی و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در این استان فعالیت دارند و تعداد ۴۲۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در نواحی ۱۹ گانه آموزش و پرورش فعال است.
همچنین در حال حاضر ۱۲۷ شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی این استان تشکیل شده است که ۷۵ درصد از آنان فعال هستند و در دو بخش هسته معتمدین و گروه تذکر لسانی فعالیت می کنند.»

25.6.2015
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر