شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#iran# رژیم جنایتکار اسد تنها به 14 کاروان از 34 کاروان کمک رسانی اجازه عبور داد


رژیم اسد تنها به 14 کاروان از 34 کاروان کمک رسانی اجازه عبور داد
دبی-العربیه.نت فارسی
 
استفان اوبراین، معاون دبیرکل سازمان ملل و هماهنگ ‌کننده کمک‌های اضطراری اعلام کرد، رژیم اسد در ماه مه، تنها به 14 کاروان از 34 کاروان کمک رسانی ارسالی به محاصره شدگان اجازه عبور داده است.
اوبراین، از طریق کنفرانس ویدیویی درمورد آخرین تحولات سوریه اظهار داشت: رژیم اسد در ماه مه از 34 کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه تنها به 14 کاروان اجازه ورود به مناطق تحت محاصره را داده است.
وی با بیان اینکه 592 هزار و 700 نفر در سراسر سوریه در محاصره به سرمی‌برند افزود: "اکثر این افراد تحت محاصره رژیم اسد قرار دارند. دولت سوریه باعث کاهش توانایی سازمان ملل در زمینه رسیدگی به نیازمندان در منطقه شده است”.
او با اشاره به اجازه مشروط رژیم اسد برای کمک‌رسانی به 8 منطقه دیگر گفت: دولت سوریه٬ مانع از تامین نیازهای اساسی بیش از 40 درصد از جمعیت برنامه‌ریزی شده سازمان ملل در این کشور شده است.
معاون دبیرکل سازمان ملل و هماهنگ ‌کننده کمک‌های اضطراری در این سازمان در پایان با انتقاد از خارج کردن تجهیزات پزشکی و غذای کودکان توسط رژیم اسد از کاروان‌های حامل کمک‌های انسان‌دوستانه تصریح کرد: نیروهای رژیم اسد با ارتکاب این رفتارهای غیرقانونی می‌خواهند غیرنظامیان را مجازات کنند٬ این اقدام آنها هیچ توضیح دیگری ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر