شنبه، خرداد ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#iran# پیام مسعود جعفر آبادی از زندان رجایی شهر و تکذیب خبرهای جعلی رسانه ها

پیام مسعود جعفر آبادی از زندان رجایی شهر و تکذیب خبرهای جعلی رسانه ها


 28.5.2016

خبرگزاری بام– صبح روز پنج شنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۵ منبعی نزدیک به مسعود جعفرآبادی زندانی اندرزگاه ۱۰ زندان رجایی شهر طی پیامی مطالبی را که برخی از سایت های خبری و رسانه ها در مورد وی نشر کرده اند را کذب و بی اساس خواند.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ این منبع افزود برخی از رسانه ها با هدف تخریب این زندانی و غرض ورزی های شخصی از سوی خود و منابع خبریشان شروع به نشر اکاذیب در مورد وی کرده اند.

طبق گزارش رسیده این زندانی هر گونه مراوده مالی با مسئولین زندان با هر قصد و هدف شخصی و غیر شخصی را کذب دانست و اعلام کرده است که این خبر توسط افرادی سودجو با هدف های شخصی و ذهنی بیمار منتشر شده است و من هیچ گونه مراوده ای با سازمان و یا مسئولی نداشته و نخواهم داشت. در میان اخبار منتشر شده تنها بخشی از آن که مربوط به وضعیت پرونده اینجانب بوده صحت دارد.


شکایت من در جریان است و پرونده در مرحله دادگاهی قرار دارد و از فردی به نام حسام حسن لو که ۷۰ میلیون تومان بوده ۴۸ میلیون تومان نقد و در خصوص محمد رضا شجاعی که مبلغ ۵۰ میلیون تومان است، پرونده در جریان و در مرحله دادگاهی است.
مجددا تمامی اخباری که در رابطه با مراوده مالی من با مسئولین توسط برخی رسانه های خبری منتشر شده است را تکذیب می کنم و در آخر از تمامی عزیزانی که خبرها را پیگیر و دنبال می کنند تنها خواسته ام این است که به هر رسانه و خبری اعتماد نکنند، چرا که بسیاری از افراد سودجو به قصد تخریب چهره زندانیان با نشر اکاذیب صفحات خبری خود را پر می کنند. این موضوع اولین بار نیست و تنها در مورد من صورت نگرفته است برای آگاهی از اخبار به رسانه های بی طرف مراجعه کرده و به افرادی که با اهداف شخصی در رابطه با زندان اخبار کذب منتشر می کنند اعتماد نکنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر