پنجشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۶

#ایران# وضعیت نامساعد جسمانی خالد حردانی در شانزدهمین روز اعتصاب غذا

وضعیت نامساعد جسمانی خالد حردانی در شانزدهمین روز اعتصاب غذا

 29.6.2017
 

 خالد حردانی، زندانی سیاسی بند ۴ در سالن ۱۲ زندان رجایی شهر کرج روز سه شنبه ۶ تیر ماه ۱۳۹۶ در شانزدهمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود بعلت وضعیت نامساعد جسمانی به بهداری زندان منتقل شد.
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ خالد حردانی از بیماری های متعدد از قبیل: ناراحتی کلیه و قلب رنج می برد و اعتصاب غذا وضعیت جسمانی وی را تحت تاثیر قرار داده و با وجود انتقال به درمانگاه هیچ اقدام مناسبی در خصوص وضعیت او صورت نگرفته است.
به گفته منبعی مطلع پس از انتقال خالد حردانی به بهداری زندان، پزشک تشخیص وخامت وضعیت جسمانی و انتقال به بیمارستانی خارج از زندان را داده، ولی مسئولان زندان با مخالفت مانع از این انتقال شده و وی را به بند بازگردانده اند.
خالد حردانی از روز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۶ در اعتراض به رفتار غیرانسانی و ظالمانه دادستان تهران و مامورین امنیتی و در حمایت از آزادی دوستانش اعتصاب غذای نامحدود کرده است.
خالد حردانی متهم اصلی پرونده موسوم به ارتفاع پست(هواپیما ربایی) محکوم به حبس ابد می باشد که بهمراه رسول حردانی، شهرام پور منصوری و فرهنگ پورمنصوری هفدهمین سال دوران محکومیت خود را سپری می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر