یکشنبه، شهریور ۲۶، ۱۳۹۶

#ایران# ۴بانوی کفن پوش برای اعتراف علیه خود و محمدعلی طاهری تحت شکنجه قرار دارند



۲۰ روز از دستگیری ۴ بانوی کفن پوش که برای اعتراض به حکم ظالمانه اعدام محمد علی طاهری جلوی اوین تحصن کرده بودند گذشت. هم اکنون خبر میرسد که  آنها را برای اعتراف علیه خودشان و آقای محمد علی طاهری تحت شکنجه های روانی وحشتناک قرار داده اند. بارها و بارها مراجعات خانواده های آنها سودی نبخشیده است کانال سیمرغ آخرین وضعیت از این چهار نفر را به شرح زیر درج نموده است:
در پی دستگیری خانمها زهراسادات ابراهیمی، ملیکا کاوندی، رها داودیان و زهرا شفیعی دهاقانی چهارتن ازشاگردان عرفان حلقه در تاریخ دوشنبه شش شهریورماه و باوجود مراجعه خانواده ها به بازداشتگاه اوین و دادسرای عمومی انقلاب آنها همچنان بدون محاکمه و تفهیم اتهام در زندان بسرمی برند.
این افراد در پی اعتراض به حکم اعدام طاهری روز یکشنبه پنجم شهریور کفن پوش روبروی ندامتگاه اوین ساعتی بسر بردند. با دخالت نیروهای امنیتی و ورود مستقیم آقای امین ناصری رییس ندامتگاه و دادن وعده و وعیدها، شاگردان طاهری متفرق می شوند تا طبق وعده فردا مستقیم به دفتر رییس ندامتگاه رفته و پیرامون پرونده استاد طرح شکایت و گفتگوکنند که بمحض ورود به سالن اصلی زندان باتوهین و هتک حرمت بازداشت می شوند.
دونفر به بند زندانیان سیاسی منتقل و ملیکاکاوندی و زهراشفیعی به انفردای منتقل می شوند.
این دو دراعتراض به حکم استاد و بازداشت غیرقانونی خود اعتصاب غذا و دارو می کنند. گزارش دوستان زندانی دیگر، حاکیست که ملیکا کاوندی به دفعات در اعتصاب تشنج کرده و از هوش رفته و خونریزی معده داشته است.
این زندانیان از داخل زندان خبردادند که قرار وثیقه صدملیونی برای آزادی موقت هریک از آنها صادر شده و در داخل زندان به آنها ابلاغ شده است؛ اما با پیگیری مکرر خانواده ها به دادسرای عمومی نقلاب و بازداشتگاه اوین هیچ نتیجه ای حاصل نشده و گویا نهادهایی قصد آزار عمدی روحی و روانی خانواده های زندانیان را دارند.
تخریب روانی خانواده هایی ک بعضا پیر و کم توان و یا از خانواده معظم شهدا هستند با چه معیار اخلاقی و انسانی سنجیده میشود؟
گزارش رسیده حاکی از فشارها و شکنجه های روحی و روانی دوستانمان دربند انفرادی است. عزیزانی که این سالها در راستای ظلم ستیزی و حق طلبی ساکت نبوده اند، الان در بند وحشیان ددمنش مجبور به امضای کاغد سفید شده اند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر