سه‌شنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۲


علي فلاحيان وزير اطلاعات دوران رفسنجاني، كه رابطه بسيار نزديكي با آخوند حسن روحاني بعنوان دبير شوراي عالي امنيت ملي براي پيشبرد و تصويب طرح هاي جناياتش در داخل كشور و ترورها و اقدامات تروريستي خارج كشور داشت، بدون دعوت در همايش ستادهاي انتخاباتي حسن روحاني شرکت کرد.
آخوند حسن روحاني و مشاورينش كه نميخواستند در انظار داخلي و خارجي رابطه آخوند حسن روحاني با علي فلاحيان در خاطره ها زنده شود و نقش برجسته آّخوند روحاني در تصويب ترورها از انفجار آرژانتين تا ترور مخالفين ايراني (در رُم ، برلين، استانبول و ....) در دوره رفسنجاني يادآوري شود، از حضور فلاحيان در جلسه، متعجب و ناراحت شدند.
آخوند حسن روحاني از مشاورينش خواست كه به علي فلاحيان مراجعه كرده و محترمانه! از او بخواهند كه در انتهاي جلسه بنشيند تا درعكس و فيلم ديده نشود و انعكاس بيروني حضور فلاحيان در كنار روحاني كمتر شود.
مشاورين روحاني بارها از فلاحيان خواستند كه  اگر اصرار بر حضور در جلسه دارد به رديف هاي آخر برود زيرا چند رديف جلو به مشاورين و همراهان روحاني در زمان انتخابات، اختصاص دارد ولي فلاحيان تنها پاسخش اين بود که جاي من راحت است! روحاني و اطرافيان اش بيش از اين صلاح نديدند كه در اين جلسه با فلاحيان درگير شوند و او را برنجانند، خصوصا با شناختي که از رفتار محافظين وي وجود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر