پنجشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۹۲

دروغگوئی ماموران گشتاپوی آخوندی در کلن – آلمان

Untitled-1

روزگذشته ماموران دستگاه گشتاپوی آخوندی دست به برگزاری اکسیون علیه جنبش مقاومت و مجاهدین در شهر کلن زده در سایت های اطلاعات آخوندی خبرآن را با عناوینی مانند ,, برگزاری اکسیون افشاگرانه در مرکز شهر کلن ,, با آب و تاب پخش نمودند.
با نگاهی به عکس های منتشره و چهره های هراسان مزدوران گشتاپوی آخوندی میتوان یکبار دیگر به دروغگوئی و شیادی این سربازان با نام ونشان خامنه ای پی برد.
قضیه از این قرار است که تصاویر منتشر شده نه مرکز شهر بلکه محله ئی ترک نشین بنام کالک را که حدود 6 کیلومتر با مرکز اصلی شهر فاصله دارد , نشان میدهد. در این بخش که مزدوران در مقابل آن عکس گرفته و آن را بنام مرکز شهر کلن بخورد خلق الله می دهند, یک اداره پست و همچنین یک لباسشویی عمومی است و اصولا فاقد اهمیت شهری و اجتماعی است.
شیوه های عکس و فیلم و جو سازی یکی از همان شیوه های مرسوم اطلاعات آخوندی برای وارونه نشان دادن منفوریت اعضائ خود در بین ایرانیان می باشد.
بیچاره آخوند مصلحی و ابواب جمع حقیر آن در آلمان که با خرج میلیون ها دلار و یورور از امول به یغما رفته مردم , دست به هر شیوه رذیلانه , جعل, شایعه و صحنه سازی برای حفظ نظام پوسیده آخوندی و ولایت شقه شقه شده خامنه ای میزنند.
ایرانیان مقیم کلن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر