یکشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۲

دوربین عکاسی ، در جمهوری اسلامی تجهیزات جاسوسی است!

- یک شنبه نهم تیرماه ۹۲: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در مورد اتباع اسلواکی دستگیر شده در تهران گفت: ” این افراد که برای سفر توریستی به ایران آمده بودند و ویزای توریستی داشتند ، اما رفتار و تجهیزات نامتعارفی داشته اند. این افراد قوانین جمهوری اسلامی را نقض کردند و دستگیر شدند.”
به نوشته جراید اسلواکی ، این افراد که به ورزش پرواز با چتر علاقمند هستند به اتهام جاسوسی در جمهوری اسلامی دستگیر شده اند و متهم هستند از تاسیسات نظامی حکومت اسلامی در حین پرواز با چتر عکسبرداری کرده اند.
در سال گذشته نیز یک جوان تبعه اسلواکی به جرم جاسوسی برای سازمان سیا آمریکا در تهران دستگیر شده بود که پس از چهل روز از زندان آزاد شد.
برخورد ناشایست حکومت اسلامی با توریست ها ، عملا صنعت توریسم کشور را، که می توانست به یک منبع درآمد بالا تبدیل شود ، نابود کرده است.
دخالت های سلیقه ای هر پاسدار و بسیجی در نقاط مختلف کشور با توریست های داخلی و خارجی ، علاوه بر القاء سوء رفتار ایرانیان با اتباع سایر کشور ها ، زمینه ساز هجوم گردشگران داخلی و خارجی به کشورهای حوزه خلیج فارس شده است.
نکته مهم در خبر بازداشت شهروندان اسلواکی این است که ، تمام توریست های جهان در مراجعه به محل های مختلف ، اقدام به عکسبردای و ثبت آن در خاطرات خود می نمایند و اینکه توریستی را بخاطر عکسبرداری از نقاط نظامی دستگیر می کنند ، نشان دهنده نادانی و بی خردی جمعی حکومت اسلامی است.
در زمانی که قدرتهای جهان می توانند با استفاده از ماهواره حتی از تاسیسات زیر زمینی عکسبرداری کنند ، دستگیری شهروندان سایر کشور ها تنها به جرم گرفتن عکس ، بیشتر به یک شوخی شبیه است.
عدم اطلاع رسانی درست رسانه های خارجی ، در مورد ماهیت رژیم اسلامی و برخوردهای قرون وسطایی آن با مردم خود ، سبب شده است که آن تعداد اندک توریست که هنوز از ناامنی در رژیم اسلامی بی خبر هستند ، به کشور ما مراجعه و با چنین برخوردهایی مواجه شوند.
به جرات می توان گفت رژیم آخوندی در جهان تنها رژیمی است که داشتن دوربین در آن جرم محسوب می شود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر