جمعه، تیر ۰۷، ۱۳۹۲


با بالا گرفتن جنگ گرگها در رأس حاكميت آخوندي، خبرگزاري مهر رژيم با عنوان «8 چالش دولت با قوه قضائيه»، نوشت: در اين روزها دولت دهم جاي خود را به دولت يازدهم مي دهد ولي رفتارهاي ميان دو قوه مجريه و قضائيه در صفحات رسانه ها و تاريح ثبت شده است.
دولت دهم در حالي به روزهاي پاياني كار خود نزديك مي شود كه در 4 سال گذشته داغ ترين روزهاي قضايي خود را پشت سرگذاشت. رويارويي دستگاه قضا با رئيس جمهور، تنها به تخصيص بودجه منتهي نشد و مي توان در رخدادي چهار ساله به ماجراهايي مانند ليست 300 نفره مفسدان اقتصادي، پرونده فساد بزرگ بانكي، بازداشت مشاور رئيس جمهور و حتي احضار خود رئيس جمهور نیز اشاره كرد. شايد بتوان يكي از پرچالش ترين دوران ارتباط دولت با قوه قضائيه را دولت دهم اعلام كرد. دوراني كه خط و نشان هاي رئيس قوه قضائيه و مجريه بيش از پيش نمايان بود. در اين دوره شاهد تنش هاي كلامي و حتي مكاتبه اي بوديم و مسئولين دو قوه قضائيه و مجريه هر يك به نحوي يكديگر را به سهل انگاري متهم ميكردند.
خبرگزاري مهر آخوندي با فهرست كردن دعواي ميان پاسدار احمدي نژاد و آخوند لاريجاني، سردژخيم قضاييه، به شرح اين جدال پرداخته و خاطرنشان ميكند: رئيس جمهور با مطرح كردن اينكه ميخواهد از زندان اوين بازديد كند، قوه قضائيه و رسانه ها را شوك زده كرد. دادستان كل نيز در واكنش به اين موضوع گفت: بازديد رئيس جمهور از اوين به مصلحت نيست. و سرانجام، احضار رئيس جمهور به دادگاه در روزهاي پاياني دولت صورت گرفت.

خبرگزاري حكومتيمهر-7تير92

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر