یکشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۲


در گشايش گردهمايي سالانه در ويلپنت، پرزيدنت شوراي ملي مقاومت ايران با مراسمي به يادبود مجاهدين به شهادت رسيده بوسيله رژيم علي خامنه اي، آغاز شد.
حتي دو تن از آنها بوسيله باراني از راكت بر روي كمپ پناهندگي ليبرتي در عراق كشته شدند. حمله اي كه مجروحان بسياري بجاي گذاشت، درست در فرداي انتخابات رياست جمهوري كه حسن روحاني، كه به عنوان مدره معرفي ميشود، از آن پيروز بيرون آمد، صورت گرفت.
مريم رجوي پرزيدنت شوراي ملي مقاومت ايران گفت: «سياستهاي اصلي در دست ولي فقيه يعني در دستان خامنه اي است. بطور مثل مسئله هسته اي، دخالت نظامي در سوريه ... اين سياست ها در دستان خامنه اي است و نمي تواند تغيير كند. من فكر ميكنم كه اگر نميتواند اين سياستها را تغيير دهد در نتيجه مدره نيست.»
مريم رجوي سپس با هزاران ميليتان و هوادار كه از همه جا آمده بودند سخن گفت. در حضور بيش از 600 شخصيت خارجي وي نمايش انتخاباتي را محكوم كرد و خواستار يك رژيم لائيك كه حقوق انسان و آزاديهاي عمومي را تضمين ميكند گرديد. از نظر اپوزيسيون روحاني با وجود همه اينها چيزي را ظاهر نمود.
شيخ جلال گنجه اي عضو شوراي ملي مقاومت: «وحشت از يك قيام خياباني و تكرار آنچه كه چهار سال پيش در هنگام انتخابات قبلي رخ داد.»
همچنين حضور اپوزيسيون سوريه امسال بچشم ميخورد، اپوزيسيوني كه او هم قرباني استراتژي ولي فقيه ايران است.
مثقال البطيش النعيمي، عضو ستاد كل ارتش آزاد سوريه: «رژيم ايران از هفته سوم در قيام دخالت كرد، من شخصاً حين كارم قبل از جدا شدن شاهد بودم. آنها تك تير انداز ميفرستادند و من با چشمان خودم آنها را بر بام ساختمانهاي رسمي ديدم. آنها پيشتازان تظاهرات صلح آميز را شناسايي ميكردند و سپس ميزدند. »
مريم رجوي نيز در سخنراني اش ولي فقيه ايران را متهم كرد كه در يك جنگ عليه مردم سوريه دخالت ميكند تا مانع سقوط خودش شود.
23 ژوئن 2013-(3تير92)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر