دوشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۹۲

08 PM 1392/7/7
زندان
زندان
قتل عام و اعدام جمعی در اشرف- شماره 69:
گروگانهای اشرفی در زندان «شرف» و تحت کنترل احمد مالکی فرزند نخست وزير عراق هستند

علاوه بر دژخيمان مالکی، شکنجه گران اطلاعات آخوندی و قدس حق ورود به اين زندان را دارند


به قرار اطلاع هفت گروگان اشرفی هم چنان در بغداد و در زندان شرف هستند. مسئوليت و کنترل اين زندان در دست احمد فرزند نوری مالکی است. آنها که در اعتصاب غذا به سر می برند به دستور احمد مالکی به اين زندان منتقل شده اند تا امکان هيچ گونه درز اطلاعاتی به بيرون از زندان وجود نداشته باشد و هيچ کس از حضور آنها مطلع نشود. اين زندان مخصوص زندانيان متهم به تروريسم است.
اين زندان وابسته به نخست وزيری است و به خاطر مخفی ماندن جناياتی که در آن صورت می گيرد، به خصوص تسويه حسابهای مالکی با مخالفانش، اداره آن به احمد مالکی که دفتر ويژه نخست وزير نيز هست، سپرده شده است.

احمد مالکی، مسئول پرونده ها و دستگاههای امنيتی و زندانهای خاص است. امنيت منطقه سبز و هر گونه ورود و خروج به اين محل به طور کامل به عهده اوست. تمامی کارتهای ورود به اين منطقه، حتی کارت وزيران کابينه مالکی، توسط پسر مالکی صادر می شود.
پرونده گروگانها در دست فالح فياض است. شماری از عوامل نيروی تروريستی قدس و مأموران وزارت اطلاعات با هماهنگی با فالح فياض نزد گروگانها رفته اند.
علاوه بر دژخيمان و بازجويان مالکی، افراد سفارت رژيم ايران و مأموران و شکنجه گران اطلاعات آخوندی و نيروی قدس، مجاز به بازديد از اين زندان هستند و سفارت رژيم به اين منظور يک مترجم در زندان مستقر کرده است.

در زندان، دوربينهای متعددی برای کنترل و مراقبت زندانيان وجود دارد که تمامی تحرکات داخل زندان را زير نظر دارد. زندان «شرف» وابسته به تيپ بغداد (تيپ 56) است که به تيپ مالکی معروف است و به طور مستقيم تحت فرمان او و باند اوست و فرماندهی مستقيم آن با فاروق الاعرجی دفتر نظامی مالکی است.
زندانيان اين زندان نمی توانند وکيل داشته باشند و امکان ملاقات با خانواده هايشان را نيز ندارند. قضاتی هم که پرونده زندانيان اين زندان را مورد رسيدگی قرار می دهند همه مزدور مالکی و از بدترين قضات هستند.

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
7مهر 1392 (29سپتامبر2013)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر