چهارشنبه، مهر ۰۳، ۱۳۹۲

8:02:48 AM 1392/7/3
حمله موشکی علیه لیبرتی  - 25 خرداد 92
حمله موشکی عليه ليبرتی - 25 خرداد 92
قتل عام و اعدام جمعی در اشرف-شماره63:
دستور سرکرده نيروی تروريستی قدس به مشاور امنيتی مالکی برای موشک باران مجدد ليبرتی
بنا به گزارشهای دريافتی از داخل رژيم ايران، قاسم سليمانی، سرکرده نيروی تروريستی قدس، به مشاور امنيتی مالکی دستور داده است بار ديگر ليبرتی را هدف حمله موشکی قرار دهند تا بر جنايت عليه بشريت در اشرف که اعتراضات گسترده بين المللی را برانگيخته سرپوش بگذارد و فراخوانهای بين المللی برای آزادی هفت گروگان اشرفی را تحت الشعاع قرار دهد.
در روز 31شهريور (22سپتامبر) فالح فياض، مشاور امنيت مالکی، در ديدار با ديپلوماتهای خارجی در بغداد برای حمله چهارم موشکی به ليبرتی زمينه سازی کرد. وی گفت: «عراق توان تأمين شرايط امنيتی برای ليبرتی بيش از آنچه برای مردم فراهم می کند را ندارد و تمامی کسانی که در خاک عراق حضور دارند در معرض اين چالشها قرار دارند».
برنامه ريزی برای حمله موشکی به ليبرتی در حاليست که به رغم همه قولهای دولت عراق از طريق ملل متحد و دولت آمريکا، تا کنون حتی يک عدد تی وال تحويل ساکنان ليبرتی نشده و تا امروز تنها بخش بسيار کمی از 17500 تی وال حفاظ بنگالها در کنار ايستگاه پليس در ليبرتی تلنبار شده و در کنترل مأموران استخبارات عراق است.
از سوی ديگر خامنه ای از طريق قاسم سليمانی به حکومت عراق دستور داده است تا در اسرع وقت جلسه يی از هيأتهای ديپلوماتيک در عراق با حضور سفير آمريکا و رئيس يونامی برای اولتيماتوم دادن و خط و نشان کشيدن و اعمال فشار به ساکنان ليبرتی و اخراج يا استرداد آنها تشکيل دهد. مالکی طبق رهنمودهای آخوندهای حاکم بر ايران برآنست که هر بحرانی را با بحران بزرگتر تحت الشعاع قرار دهد.
مقاومت ايران بار ديگر بر تعهدات مکرر دولت آمريکا و ملل متحد در امنيت و سلامت ساکنان ليبرتی، که تمامی آنها افراد حفاظت شده تحت کنوانسيون چهارم ژنو و همچنين پناهندگان و پناهجويان و افراد مورد نگرانی هستند، تأکيد می کند. وزارت خارجه آمريکا در اطلاعيه 8شهريور91 (29 اوت 2012) خود تصريح کرد: «آمريکا همچنين تعهد خود در حمايت از امنيت و سلامت ساکنان در تمامی پروسه بازاسکان آنها در خارج عراق را مورد تأکيد قرار می دهد».
به دنبال قتل عام مجاهدان اشرف در روز 10شهريور92 خانم مريم رجوی، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران از دولت آمريکا و دبيرکل و شورای امنيت ملل متحد خواستار شد تا در چارچوب وظايف قانونی شان در قبال امنيت و سلامت مجاهدان ليبرتی برای استقرار دايمی تيم ناظر يونامی و نيروهای کلاه آبی در ليبرتی اقدام کنند (اطلاعيه های شورای ملی مقاومت ايران، 10، 15 و 21شهريور).

دبيرخانه شورای ملی مقاومت ايران
2مهر1392 (24سپتامبر2013)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر