پنجشنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۹۴

سوز و گداز سردمداران رژيم پس از تصويت لايحه كوكر - منندز

سردمداران رژيم آخوندي نسبت به تصويب لايحه كوركر ـ منندز در كميته امور خارجي سناي آمريكا و اعلام آمادگي كاخ سفيد برای امضا آن واكنش نشان داده و سوز و گداز كردند.

تلويزيون رژيم 26 فروردين، سخنراني آخوند روحاني در گيلان: 
ما به شما اعلام ميكنيم، طرف ما سناي آمريكا نيست، طرف ما مجلس نمايندگان آمريكا نيست، طرف ما يك مجموعه است به نام 1+5، بداند دنيا 1+5 بداند، مجلس نمايندگان آمريكا و سنا، رئيس‌جمهور آمريكا، دولت آمريكا، همه بدانند در اين توافق اگر پايان تحريم نباشد، توافقي نخواهد بود، بايد پايان اين مذاكرات و از زمان امضاي اين توافق اعلام پايان و لغو تحريمهاي ظالمانه نسبت به ملت بزرگ ايران باشد.

پاسدارعلي لاريجاني:
تلويزيون رژيم 26 فروردين:
آمريكاييها تصور نكنند با برخي دغلكاريهاي خودشون، شنيديم ديروز در كنگره‌شون تصويب كردند كه حتماً بايد اين توافقنامه بياد در كنگره و به تصويب برسه، ميتونند فشار ديگري بر ايران وارد بكنند. حرف ما همونيست كه از اول گفتيم، يعني ملت ايران خودشون به تكنولوژي هسته‌يي صلح‌آميز رسيدند و همين ملت از اين تكنولوژي صيانت خواهند كردند و شما نمي‌تونيد با دغلكاري يا اين كه فلان بخش از حكومت ما به ما فشار آورد، اين فشار رو منتقل كنيد به مذاكرات. اين به ما مربوط نيست.


تلويزيون رژيم 26 فروردين - افخم سخنگوي وزارت امور خارجه رژيم:
آن‌چيزي كه براي ما مهم هست تعهديست كه دولت آمريكا براي هر توافق احتمالي بايستي به عهده بگيره و متناسب با آن تعهدي كه به عهده مي‌گيره مسئول اجراش هم هست، اما اين كه داخل آمريكا، دولت آمريكا چگونه ميخواد اين ساز و كار رو براي خودش تعريف بكنه، گفتگوهاش رو با كنگره و ساير جناحها و محافل مؤثر چگونه به جمعبندي برسونه اين مسأله‌يي است كه به خود دولت آمريكا ارتباط داره، ما با دولت آمريكا طرف هستيم و خواسته ما هم اجراي تعهداتي هست كه در هر توافق احتمالي اونها بپذيرند.

تلويزيون رژيم 26 فروردين:
چراغ سبز اوباما به 535 نماينده مجلس، توافق هسته‌يي زير تيغ كنگره رفت.
فيلم كروكر:
اين شخص يكي از طراحان اصلي لايحه كوركر منندز است. رئيس كميته روابط خارجي سناي آمريكا كه بالاخره پس از چند ماه تصويب طرحش را از نمايندگان دموكرات و جمهوريخواه عضو كميته گرفت. بر اساس اين طرح آمريكا با توافق هسته‌يي ايران و پنج بعلاوه يك موافقت نخواهد كرد  مگر آن كه كنگره آن را تأييد كند، معناي اين حرف ورود 535 نماينده كنگره به بازي سياسي مذاكرات هسته‌يي است.
جاش ارنست، سخنگوي كاخ سفيد گفته، اوباما با لايحه كميته خارجي سنا مشكلي ندارد. رئيس جمهور آن را امضا خواهد كرد... 0215

كيهان خامنه‌اي از تصميم ايالتهاي مختلف آمريكا در ادامه و تشديد تحريمها، سوزوگداز كرد و نوشت: نظامِ ملوك الطوايفي آمريكا در ايالتها بر تحريم، اصرار دارد.
اين روزنامه به نقل از رويتر نوشت: دو طرف در آستانه تصويبِ توافقِ هسته‌ايِ نهايي هستند، اما بسياري از ايالتهاي آمريكا حاضر به لغو تحريمها نيستند. شركتها، بانكها و كارخانه‌هاي زيادي در ايالتهاي مختلف آمريكا فعال هستند كه ميلياردها دلار از اموال نظام را به بهانه تحريمهاي اقتصادي بلوكه كرده‌اند. حتي ايالتهاي كانزاس و ميسي سي پي به دنبال وضع تحريمهاي جديدي عليه نظام هستند. كيهان، مدافع سياستهاي كاخ سفيد شد و نوشت: اين وضع با سياستهاي خارجي كاخ سفيد مغايرت دارد.
25 فروردين 94

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر