چهارشنبه، فروردین ۲۶، ۱۳۹۴

شکایت خانواده سعید زینالی از خامنه ای جنایتکار



محمد نوری زاد،  در نوشته خود که در فضای مجازی منتشر شده، خبر داده است که خانواده «سعید زینالی» ازخامنه ای جنایتکار به «مجلس خبرگان رهبری» شکایت کرده اند.
پیش‌تر«اکرم نقابی» مادر سعید زینالی گفته بود که طی سال‌های گذشته همواره پی‌گیر فرزند خود بوده است و اظهار داشته بود که «مرتب سئوال می‌کنیم بچه ام چی شد؟ اما هر بار یک حرفی می زنند. هر کسی مسئولیت را گردن مسئول دیگری می اندازد و هیچ پاسخ درستی نمی دهند تا بدانیم چه بر سر بچه ما آمده است.»
ده سال پس از ناپدید شدن سعید زینالی، اکرم نقابی در نامه‌ای خواستار آن شد که در صورت کشته شدن پسرش، دست‌کم اطلاعاتی پیرامون محل دفن وی ارائه کنند.
مادر سعید زینالی تاکنون یک‌بار به دلیل مصاحبه با صدای آمریکا و بار دیگر به دلیل شرکت در جمع مادران عزادار در پارک لاله دستگیر و زندانی شده است.
سعید زینالی از جمله دانشجویانی بود که تنها چند روز پس از حمله به کوی دانشگاه در سال ۱۳۷۸ بازداشت شد و طی شانزده سال گذشته تنها یک تماس تلفنی با خانواده خود داشته است.
.............................
خواهر سعید زینالی که تیرماه ۸۹ به اتفاق مادرش بازداشت شده درگفت‌وگویی اظهار داشته بود که بازجو گفت «بعد از یازده – دوازده سال مادرت افتاده دنبال دو تا تکه استخوان؟ گفتم او مادر است حق دارد همان دو تا تکه استخوان را مادرم می‌خواهد، استخوان بچه اش است همان دو تا تکه استخوان را نشان مادرم بدهید اگر مرده، قبرش را نشان‌مان بدهید بگویید که زنده نیست تا ما بدانیم سعید ما کجاست؟ زنده یا مرده اش کجاست؟ اما بازجو گفت به مادرت بگو اگر باز دنبال سعید بگردد و پی‌گیری کند برای همه اعضای خانواده شما مشکل ایجاد می شود و یادت نرود برادر دیگری هم داری.»


خلاصه ای ازخبربرگرفته ازسحام نیوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر