جمعه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۴

سرتیپ اسعد الزعبی، تشریح جزییاتی جدید از همکاری رژیم اسد و داعش

- خاورميانه - سوريه
تاريخ: PM 8:29:18 1394/2/3

منذرالکرمی سرکرده نیروهای داعش همراه یک افسر ارتش اسد با لباس نظامی

منذرالکرمی سرکرده نیروهای داعش همراه یک افسر ارتش اسد با لباس نظامی


رابطه تنگاتنگ و انکار ناپذیری بین رژیم اسد و داعش وجود دارد. کاری را که اسد نمی‌تواند علیه انقلاب و مردم سوریه انجام دهد، داعش برای آن انجام می‌دهد.

این عکس «منذرالکرمی» سرکرده نیروهای داعش همراه یک افسر ارتش اسد با لباس نظامی است. عکس بشار اسد هم پشت سر آنان دیده می‌شود. این تصاویر از تلفن همراه این فرد به دست آمده است، امری که بیانگر ارتباط داعش و اسد می‌باشد.

سرتیپ اسعد الزعبی کارشناس امور نظامی: باید به‌صورتی‌که مرسوم هست مسأله را با دیدی کاملاً نظامی نگاه کنیم، یک قیاس و برآورد ساده، چه کسی با داعش جنگیده است. در همه اماکنی که داعش مسلط شده فرماندهان ارتش آزادی را کشته است، مناطق ارتش آزادی را به تصرف درآورده است، به جهان این تصویر را داده است که این انقلاب، تروریسم است چون خودش را به انقلاب چسبانده در حالیکه هیچ ربطی به انقلاب ندارد. بهترین دلیل هم ربودن سرهنگ یحیی زارع است که اسد میلیونها دلار خرج کرد که یحیی زارع را به قتل برساند و نتوانست و داعش این مأموریت را برای رژیم انجام داد. رژیم اسد در دمشق عبور و مرور را برای داعش مناطق تسهیل کند...

اسد نتوانسته جهان را قانع کند که دارد با تروریسم می‌جنگد چون همه می‌دانند که افراد و عناصر داعش یا از اطلاعات روسیه و یا رژیم ایران هستند و یا افرادی در زندانهای اسد یا عراق بودند که اسد و مالکی آزادشان کردند.

داعش بیشتر از یک سال است که در حجر الاسود بوده و حجر الاسود کاملا در محاصره نیروهای اسد و شبه‌نظامیان حزب‌الله است پس چرا داعش هنوز هست و مستقر است؟! آیا اسد از آنها می‌ترسد؟ نخیر

یااینکه اینها را استتار می‌کند و می‌خواهد آنرا در لحظه مناسب به سمت دمشق اعزام کند که به جهان بگوید، ببینید تروریسم به سمت دمشق می‌آید. ! اسد تلاش کرد داعش را در اردوگاه یرموک وارد کند که شکست خورد و همه نتیجه را می‌دانند و حالا آن را وارد برزه! کرده است.

اگر داعش بخواهد وارد برزه (دمشق) شود، از کجا ممکن است وارد شود از مناطق و خطوط رزمندگان که وارد نشده است پس باید از طریق خطوط رژیم اسد وارد شود. پس معلوم می‌شود که رژیم اسد با داعش هم‌پیمان است. این گردانها این همه پول کلان و امکانات فراوان را از کجا آورده‌اند. در حالیکه جهانیان می‌دانند که اسد اجازه ورود حتی یک کیلو برنج به این محلات را نمی‌دهد. پس این جریانهای هزاران و میلیونها دلار چگونه و از کجا به‌دست آورده‌اند. سؤال همه هم همین است، بنابراین می‌ماند هماهنگی و همکاری و پشتیبانی گسترده و عمیق بین داعش و اسد

داعش در عمل به خط مقدم رژیم اسد تبدیل شده و به دولت اسد در سرکوب گردانهای مقاومت کمک می‌کند چرا حالا داعش در قابون و برزه پیدا شده است؟ چون اسد در حجرالاسود و یرموک شکست خورده است. !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر