سه‌شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۹۴

هلاکت مزدوران حزب‌الشیطان در نبردهای سوریه

تاريخ: AM 10:13:07 1394/1/18

رزمندگان سوریه


تلویزیون اورینت:
رزمندگان در مناطق مختلف سوریه دهها تن از مزدوران دشمن را به هلاکت رساندند و مرکز امنیتی اسد در درعا را مورد تهاجم قرار دادند:
منابع محلی در منطقه قلمون گفتند 20تن از مزدوران حزب‌الشیطان از جمله تعدادی از سرکردگان آنها به دست رزمندگان به هلاکت رسیدند. در حال حاضر درگیریهای شدیدی بین رزمندگان و مزدوران حزب‌الشیطان در جبهه نحله در نزدیکی مرز لبنان در جریان است. از طرفی دیگر بستن خط گاز ایستگاه حرارتی ناصریه در قلمون شرقی باعث قطعی جریان برق در مناطق گسترده‌یی در دمشق و حومه آن شده است.
اما در درعا، گردان مهندسی و موشکی رزمندگان مرکز امنیتی دشمن را مورد تهاجم قرار داد. رزمندگان از مردم خواستند از نزدیک شدن به مراکز امنیتی و دولتی اسد و محل استقرار رئیس پلیس شهر دوری کنند.
همزمان، خبرهایی منتشر شده که دشمن اسناد و دستگاههایش را از درعا بیرون برده است و آنها را به صنمین منتقل کرده است. همچنین تسلیحات سنگین نیروهای دشمن به اطراف دمشق منتقل گردیده است.
در حومه شمالی حمص، یکانهای مهندسی رزمندگان سه موضع نظامیان اسد در غرب شهر تلبیسه را منفجر کردند. همچنین رزمندگان با نفوذ به مناطق تحت کنترل دشمن، سه ساختمان مزدوران در جبهه هلالیه را منهدم کردند و دهها تن از آنان را کشته و مجروح کردند.
از طرف دیگر نظامیان اسد شهر رستن را با بشکه‌های انفجاری بمباران کردند. تعدادی از شهروندان مجروح شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر