چهارشنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۹۴

ارسال کمکهای پزشکی برای مردم سوریه

تاريخ: PM 7:35:29 1394/1/18

ارسال کمکهای پزشکی برای مردم سوریه


پزشکان سوری در فرانسه در همبستگی با انقلاب مردم سوریه و برای کمک به آنان به ارسال تجهیزات پزشکی برای مردم سوریه می‌پردازند:
تلویزیون اورینت:
یکی از دست‌اندرکاران این پروژه: این بار اول نیست و امیدواریم که آخرین بار هم نباشد. اهمیت مسأله نه فقط در کمک به برادرانی است که به این کمکها احتیاج دارند بلکه ایجاد حس همبستگی است. در شرایطی که آنها از سر می‌گذرانند، ما آنها را فراموش نکرده‌ایم و همراهی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مقداری از دردی که از جانب عوامل اسد بر خلق سوریه می‌رود بکاهیم.

کمک کنندگان و دست‌اندرکاران مختلفند، پزشکان سوری با زحمت می‌کوشند با کمک و تبلیغ و تشویق در این زمینه کمک کنند.

یکی از دست‌اندرکاران این پروژه: مرکز تبلیغاتی دمشق در فرانسه و یک گروه فرانسوی جمع‌آوری کمکها را سازماندهی می‌کنند. همچنین با مؤسسه شفق که در ترکیه مستقر است هماهنگی به‌عمل آمده است تا مواد را در داخل ترکیه توزیع کند.

شهروند فرانسوی: ما می‌دانیم که اوضاع در داخل سوریه خیلی سخت است. ما می‌خواهیم بقدر امکاناتمان با ارسال کمک پزشکی به آنان کمک کنیم. به‌ویژه با وجود زنان و کودکان و سالخوردگان در آنجا. رساندن این کمکها به‌علت شرایط بد امنیتی سخت است ولی ما به تلاشهایمان را ادامه خواهیم داد.
بخشی از تلاشها در این‌جا متمرکز است، . تلاش برای هماهنگی به‌منظور جمع‌آوری کمکهای بیشتر. این گروهها به‌منظور کمک به انقلاب سوریه تخصص و انگیزه را درهم آمیختند.
یکی از دست‌اندرکاران پروژه: تلاش کردیم کمک به انبارهای دارویی در حمص را ارتقاء و گسترش بدهیم، در داخل سوریه ارگانی رسمی برای توزیع و تأمین دارو وجود ندارد. رژیم اسد هم مانع می‌شود با این‌که نیازها خیلی زیاد است و امکان برآورده کردن همه‌اش نیست ولی تلاش می‌کنیم کمک کنیم.

کمکهای ارسالی به سوریه فقط در زمینه پزشکی نیست بلکه ابعاد وسیعتری را در بر می‌گیرد، این امر نشانه تلاش شهروندان سوری برای استمرار کمک به هموطنانشان همگام با استمرار انقلاب در سوریه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر