سه‌شنبه، فروردین ۲۵، ۱۳۹۴

پرونده سازی مجدد بازجویان وزارت اطلاعات علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی

‎A user's photo.‎

خبرگزاری قاصدان آزادی: بنا به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صبح دوشنبه ۲۴ فروردین ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی محبوس در زندان گوهردشت کرج برای چندمین بار به شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج منتقل شد. این زندانی سیاسی با پرونده سازی جدید بازجویان وزارت اطلاعات تحت عنوان سیاه نمایی چهره نظام و توهین به رهبری و سران نظام توسط قاضی وزارت اطلاعات آصف الحسینی رئیس شعبه ۱ دادگاه انقلاب کرج مورد محاکمه قرار گرفت.
لازم به ذکر است که زندانی سیاسی ارژنگ داودی در ارتباط با این اتهام و پرونده سازی جدید در زمستان سال ۱۳۹۳ به مدت ۳۵ روز در سلولهای انفرادی بند سپاه در زندان گوهردشت کرج تحت بازجویی و فشارهای جسمی و روحی قرار داشت .زندانی سیاسی ارژنگ داودی از سال ۱۳۸۲ با اتهامات و پرونده سازی های متعدد توسط بازجویان وزارت اطلاعات در زندان بسر می برد و در طول این مدت چندین بار به زندانهای مختلف رژیم ولی فقیه در شهرهای مختلف و سلولهای انفرادی منتقل شده است. در آخرین پرونده سازی علیه وی در همین شعبه و توسط همین فرد به اعدام محکوم شد.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران پرونده سازی جدید توسط بازجویان وزارت اطلاعات علیه این زندانی سیاسی محکوم به اعدام در حالی که در حبس بسر می برد را محکوم می کند و از کمیساریای عالی حقوق بشر و سایر مراجع بین المللی برای پایان دادن به سرکوب زندانیان و کشتار در ایران خواستار ارسال پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه آخوند علی خامنه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۲۴ فروردین ۹۴برابر با۱۳ آوریل۲۰۱۵


Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر