خبرگزاری بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی، این نهاد صنفی فرهنگیان سراسر کشور را به عقلانیت و تقویت بینش مدنی وآگاهی های صنفی، تداوم و پایداری در احقاق حقوق تضعیع شده و حمایت و تقویت تشکل های صنفی وحرکت بر مدار تنها تشکل قانونی فراگیر صنفی کشور دعوت می نماید.
متن کامل اطلاعیه به شرح زیر می‌باشد:
بنام خداوند جان و خرد
کانون صنفی معلمان ایران(تهران) به عنوان یکی از اعضای شورای هماهنگی کانون های صنفی سراسر کشور ، حمایت خود را از بیانیه اخیر شورای مرکزی اعلام می دارد و فرهنگیان سراسر کشور را به عقلانیت و تقویت بینش مدنی وآگاهی های صنفی، تداوم و پایداری در احقاق حقوق تضعیع شده و حمایت و تقویت تشکل های صنفی وحرکت بر مدار تنها تشکل قانونی فراگیر صنفی کشور دعوت می نماید.
۱- در روز پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال یکهزارو سیصدو نودو چهار معلمان شهر تهران و تمامی شهرستان های استان تهران از ساعت ۱۰ صبح مقابل مجلس شورای اسلامی، تجمع اعتراضی برگزار خواهند نمود. لازم به ذکر است تغییر در محل تجمع از اداره کل به مجلس به دلایل امنیتی صورت گرفته است و مکاتبات و هماهنگی های لازم با شورای هماهنگی انجام گرفته است.
۲- در روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح معلمان شهر تهران و شهرستان های استان تهران و کرج و استان البرز در ضلع شمالی پارک پردیسان تهران پیاده روی صبحگاهی خواهند داشت.
۳- در روز شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت دکتر خانعلی به دست دژخیمان فرهنگ ستیز بر سر مزار ایشان در ابن بابویه شهر ری گرد خواهیم آمد و نسبت به نابینایی و ناشنوایی اصحاب سیاست به گوشزد های آموزگارانشان اعتراض خواهیم کرد.