دوشنبه، مرداد ۰۹، ۱۳۹۶

#ایران# نامه دردناک یک جوان بیکار که از گرسنگی خانواده اش میگوید

عکس آرشیو است

 

 


جوانی ۳۲ساله هستم متاهل و مستاجر و فرزند جانباز و۲فرزند دختر۲و۷ساله دارم واکنون ۲ساله  است که بیکارم. ساکن امیدیه هستم وهر اداره وارگانی که مراجعه کردم به یک بهانه ای من را راهی خانه کردند. به شهرداری که رفتم و یک نامه ای از شورای شهر که با شکایت و زور والتماس گرفتم که مهر امام جمعه امیدیه را هم داشت به آنها دادم وبعد از یک روز رفتم دنبال جواب گفتند این نامه ها اصلا توی روند اداری هم نمی روند وحتی شهردار یک کلمه هم در جواب نامه ننوشتند  کپی نامه بعد از ورود به شهرداری موجود است.
به امورایثارگران شرکت نفت امیدیه که رفت تاگفتم فرزند جانباز هستم مورد تحقیر وخنده انها شدم. مسولان عزیز بدانید اکنون۵ روز است فقط یک وعده غذا میخوریم.
وبرق خانه ما درشرف قطع شدن است  حتی همسرم به خاطر تنگ دستی دارد از من جدا میشود شما را به خدا نگذارید زندگیم از هم بپاشد حداقل به دوکودک ۲و۷ ساله که دارم رحم کنید. یادتان نرود که خامنه ای ..درمورد خانواده جانبازان چه فرموده؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر