سه‌شنبه، تیر ۰۳، ۱۳۹۳

بیانیه/ اعتصاب غذای زندانیان در حمایت از اعتصاب غذای یک زندانی


1393/04/03 - 2014/06/24 - 

بیانیه/ اعتصاب غذای زندانیان در حمایت از اعتصاب غذای یک زندانیآژانس کُردپا: جمعی از زندانیان سیاسی رجایی‌شهر کرج از اعتصاب غذای یک فعال کارگری حمایت بعمل آوردند.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، روز گذشته نُه زندانی محبوس در سالن ١٢ بند ٤ رجایی‌شهر کرج در یک اقدام نمادین، بیست و چهار ساعت اعتصاب غذا کردند.

اعتصاب غذای این افراد در حمایت از رضا شهابی ٤١ ساله، فعال کارگری می‌باشد که ٢٥ روز گذشته را در اعتصاب بسر برده است.

20741.jpg
رضا شهابی، ٢٥ روز گذشته را در اعتصاب بسر برده است
رضا شهابی در اعتراض به حکم قضایی و انتقال به زندان رجایی‌شهر کرج در اعتصاب غذا بسر می‌برد و در این مدت حدود ١٠ کیلو وزن کم کرده است.

اعتصاب‌کنندگان سالن ١٢ بند ٤ رجایی‌شهر اعلام کرد‌ه‌اند که جان عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت واحد و مسئول مالی سندیکا به دلیل این اعتصاب در خطر می‌باشد.

آنان در نامه‌ای از داخل زندان رجایی‌شهر به بیرون که نسخه‌ای از آن در اختیار آژانس کُردپا قرار گرفته، از تمامی نهادها و مردم ایران و جهان می‌خواهند که صدای اعتراضی و فریاد خود را علیه "حق‌کُشی و ناعدالتی روا شده بر ایشان" را بلندتر و رساتر کنند.

رضا شهابی زکریا روز ٢٢ خردادماه ٨٩ به اتهام دفاع از حق و حقوق کارگران شرکت واحد و عضویت در سندیکای کارگران شرکت واحد بازداشت شده است.

اسامی امضاء‌کنندگان نامه:
خالد حردانی، شاهرخ زمانی، افشین حیرتیان، محمد بنازادەی امیرخیزی، صالح کهندل، رضا اکبری، علی سلان‌پور، اصغر قطان و محمد علی منصوری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر