چهارشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۳

باد و گرد‌وخاك در كشور در راه است


  • چهارشنبه, 04 تیر 1393 04:52
آژانس ايران خبر 93/4/4 :« مدير پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور نسبت به وزش باد شديد و گرد و خاك در سه روز آينده برخي مناطق شرق و غرب كشور خبر هشدار داد.
نقشه‌هاي پيش يابي هواشناسي بيانگر استقرار جريانهاي خنك شمالي در سواحل درياي خزر طي دو روز آينده مي‌باشد. از اين‌رو براي سواحل درياي خزر و برخي مناطق شمال غرب كشور ابرناكي، رگبار باران گاهي رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.
هم‌چنين درياي خزر نيز مواج خواهد بود و پنجشنبه بارش به‌تدريج در سواحل جنوبي درياي خزر قطع شده ولي در بعدازظهر اين روز در برخي نواحي شمال غرب بارش پراكنده رخ خواهد داد.
مدير پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از وزش باد شديد و گرد و خاك در سه روز آينده برخي مناطق شرق كشور به‌ويژه منطقه زابل خبر داد و افزود: طي همين مدت به‌دليل افزايش سرعت وزش باد بر روي كشور عراق در جنوب غرب كشور باد گرد و خاك و كاهش ديد افقي و كيفيت هوا پيش‌بيني مي‌شود.
 بر اين اساس آسمان تهران در روز چهارشنبه كمي ابري همراه با وزش باد در ارتفاعات همراه با افزايش ابر پيش‌بيني شده است. حداقل و حداكثر دما در اين روز به 24 و36 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. هم‌چنين وضعيت هواي تهران در روز پنجشنبه كمي ابري همراه با وزش باد در ارتفاع افزايش خواهد بود و حداقل و حداكثر دما در اين روز به 24 و 37 درجه سانتيگراد بالاي صفر خواهد رسيد ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر