چهارشنبه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۴

فراخوان زندانیان سیاسی ایران برای شرکت یکپارچه مردم در تظاهرات روز جهانی کارگر و هفته معلم

تاريخ: AM 10:49:35 1394/2/9

زندان گوهر دشت کرج


روز چهارشنبه 9اردیبهشت94 جمعی از زندانیان سیاسی ایران با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از معلم زندانی رسول بداقی خواهان حضور گسترده هموطنان در تظاهرات روز جهانی کارگر و هفته معلم شدند.

در این بیانیه آمده است: رسول بداقی معلم زندانی است که هم‌چون سایر زندانیان سیاسی، به‌صورت غیرقانونی و ناعادلانه به 6سال زندان محکوم و اینک باید آزاد شود، این معلم زندانی، طی شش سال گذشته در بازداشتگاهها و زندانهای رژیم جمهوری اسلامی، همه نوع زجر و شکنجه را تحمل، اما سازش نکرد، از آنجا که سیستم قضایی- امنیتی این حکومت ستمگر، بویی از انصاف نبرده، به خیال این‌که بتواند با شکستن این معلم زحمتکش، خللی در جنبش معلمان به وجود بیاورد، او را به جایی نامعلوم انتقال داده و زیر شکنجه مضاعف قرار داده است.

در ادامه بیانیه زندانیان سیاسی آمده است: روز جهانی کارگر و معلم، رژیم به خوبی خواهد فهمید که با شکنجه و زندانی کردن کارگران، معلمین، دانشجویان و سایر فعالان سیاسی، قادر به متوقف کردن جنبش نخواهد بود، نتیجه کار خود در ستم و ظلم مضاعف علیه رسول بداقی را، به‌زودی و از طرف معلمین، کارگران، دانشجویان و دانش‌آموزان خواهند دید. پیام همه زندانیان سیاسی ایران و به‌ویژه همبندیان بداقی، شرکت یک پارچه مردم در روز جهانی کارگر و معلم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر