یکشنبه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۹۲


پرینت
در پی تصمیم حکومت مبنی بر حذف ارزمبادلاتی برای واردات مایحتاج عموم، اکنون مردم در شهرهای میهن با افزایش 60 درصدی قیمت گوشت روبرو شده اند.
این افزایش ناگهانی در حالی است که رژیم برای جلوگیری ازاعتراضات مردم نسبت به بی کفایتی حکومت در تامین مایحتاج عموم، قبل از شب عید و تا اواسط فروردین دست به توزیع ” گوشت های تنظیم بازار“ زده بود.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر: ” قیمت گوشت در سطح فروشگاههای شهر چند روزی است که با افزایش مواجه شده است و در برخی از انواع گوشت قرم، این افزایش تا 60 درصد هم خود را نشان داده است. برخی از مسئولان، دلایل متفاوتی را برای افزایش قیمت گوشت در سطح بازار عنوان می کنند که از جمله آن، حذف اختصاص ارز مرجع به گوشت و هدایت واردکنندگان به سمت واردات گوشت با ارز مبادلاتی است. در عین حال، واردکنندگان اما اذعان دارند که در دریافت ارز مبادلاتی برای واردات گوشت قرمز با مشکل مواجه هستند و همین امر، روند واردات را کند کرده است “.
به گفته ی یک کارگزار رژیم در معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت: ” هم اکنون قیمت هر کیلوگرم ران گوسفندی که تا پیش از عید 22 هزار تومان بود،  به 36 هزارتومان و ران گوساله که تا پیش از عید 20 هزارتومان بود ، هم اکنون به 32 هزار تومان رسیده است “
31فروردين1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر