شنبه، فروردین ۳۱، ۱۳۹۲

 
 

باند خامنه ای اکنون هر فرصتی را برای تحقیر و اثبات بی لیاقتی دولت احمدی نژاد غنیمت میشمارد. در آخرین نمونه ی آن یکی از کارگزاران حکومتی به دولت  احمدی نژاد ” نمره ی رفوزگی “ داد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، محسن بهرامی ارض اقدس، عضو اتاق بازرگانی تهران و ایران درمصاحبه ئی با این ارگان حکومتی گفت: ”كارنامه اقتصادی دولت نهم و دهم خوب نبوده  و از 20 نمره زیر 10 می گیرد“.
وی در ادامه می افزاید: ”مهمترین اشكال دولت نهم و دهم ارائه ندادن گزارش از برنامه چهارم دولت بود تا بتوان از انحرفات بوجود آمده جلوگیری كرد اظهار داشت: بر اساس برنامه چهارم توسعه كه همزمان با ورود احمدی نژاد به دولت بود باید نرخ رشد اقتصادی به هشت و نیم در صد و نرخ بیكاری كاهش می یافت و تورم تك رقمی و نرخ رشد نقدینگی اصلاح می شد اما علیرغم تنفس 1 ساله مجلس ظرف مدت 5 سال نه تنها به این اهداف بزرگ دست نیافتیم بلكه وضعیت اقتصادی، تورم و بیكاری بسیار بدتر از سال 84 شد . “
وی خاطر نشان كرد: بر اساس گزارش اخیر برخی از اقتصاد دانان وضعیت اشتغال طی 8 سال گذشته بین كسانی كه بر سركار آمدند و كسانی كه كار از دست داده اند منفی شده و هدف گذاری ها در خصوص رشد اقتصادی هم محقق نشده است.
1 اردیبهشت 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر