سه‌شنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۹۲

 

 

مهرداد هرسینی: انتخابات کابوسی برای ولی فقیه طلسم شکسته

 

با نزدیک شدن نمایش انتخابات  رژیم آخوندی, هر روز شاهد هرچه گسترده تر شدن تخاصمات باند های درونی حکومت هستیم. خامنه ای, ولی فقیه طلسم شکسته در تلاش است تا هم یک نمایش انتخاباتی آرام و بدون تنش, برگزار کند و هم یک مهره سربراه تر از احمدی نژاد را از صندوق دربیاورد. گماشته گوش بفرمانی که به تصریح خود خامنه ای و با معیارهای مورد نظر او،  نقاط قوت احمدی نژاد را داشته باشد ولی نقاط ضعف او (چموش بازیهای اخیرش) را نداشته باشد.
این درحالی است که طرف های درگیر اکنون برای به دست آوردن سهم خوددر این رابطه به صف آرائی مشغول اند. از جمله احمدی نژاد که میداند دوره اش به پایان رسیده ولی در عین حال از دست بستگی ولی فقیه طلسم شکسته برای حذف او در این باقیمانده دوره اش، واقف است، حد اکثر استفاده را از این فرجه زمانی برای مانورهای خود جهت راهیابی کاندیدایش به نمایش انتخابات میکند و منجمله در مورد جلوگیری از تقلبات و انحصارگری باند غالب اخطار و هشدار میدهد. همچنین برای به چالش کشیدن باند ولی فقیه تصمیم دارد برای معرفی کاندیدای مطلوبش رحیم مشائی که باند غالب از او با عنوان ”سرجریان انحرافی “یاد میکند, گردهمائی بزرگی در ”استادیوم آزادی“برگزار کند. به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا ( ۸ فروردین ۱۳۹۲) ”محمد شریف ملک زاده,  معاون رییس جمهور از برگزاری جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور با حضور ۱۰۰ هزار نفر در استادیوم آزادی در۲۶ فروردین ماه جاری با حضور مقامات عالی کشور خبر داد ”در این راستا نیز سایت حکومتی فردا نیوز که به محمد قالی باف، باند شهردارتهران و  یکی از سه راس مثلث  ائتلاف ۲ بعلاوه ۱,  نزدیک است گزارش کرد که ”در این تجمع قرار است نامزد مورد حمایت دولت در انتخابات آینده بطور رسمی معرفی شود “.
خامنه ای تا کنون بطرق مختلف و از جمله با شمشیر ,, سخنگوی شورای نگهبان ,, از رئیس جمهور نظام بکرات  خواسته تا از آن ممانعت آورد, اما پاسخ منفی احمدی نژاد به این خواسته به باز شدن هرچه بیشتر شکاف در راس رهبری نظام آخوندی راه برده است. وی در یک روریاروئی آشکار ضمن به چالش کشیدن طرح های خامنه ای برای تقلب و ,, مهندسی انتخابات ,, در مصاحبه ای با خبرگزاری حکومتی ایرنا بتاریخ ۴ فروردین ۱۳۹۲ می گوید: ”مردم بدانند که دولت خدمتگزار ذره ای در برابر هر تلاشی, ولو مذبوحانه, برای ایجاد خدشه به سلامت انتخابات کوتاه نخواهد آمد “.  و در ادامه می افزاید:”رئیس جمهور تاکید جدی بر این امر دارد و حتی بیان کرده است که اگر احساس کنم, بطور پنهان و آشکار شائبه ای به تامین سلامت انتخابات وجود داشته باشد, با جدیت با آن برخورد خواهم کرد “.
با این جملات بخوبی میتوان فهمید که برای ولی فقیه طلسم شکسته اکنون باند دولت دیگر ”یار و غمخوار رهبر“نیست , بلکه به مشکل اساسی برای او تبدیل شده, تاجائیکه قضیه بار امنیتی  نیزبخود گرفته است. باری که به گفته ی مقامات امنیتی رژیم از سوی گشتاپوی آخوندی ” رصد “نیز می شود. در این راستا کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم ضمن حمله به باند دولت, آنان را به فعالیت های ضد امنیتی علیه نظام آخوندی متهم کرده است.
به نوشته ی خبرگزاری حکومتی تسنیم ( ۸ فروردین ۱۳۹۲), سید حسین نقوی حسینی در گفت و گوئی با حمله مستقیم  به باند احمدی نژاد گفت: ”جریان انحرافی به عنوان یکی از مبانی فتنه‌انگیز در انتخابات ۹۲ مورد توجه کمیسیون است و نوع فعالیت‌های ضد امنیتی جریان موسوم به انحرافی‌، کاملا توسط ما رصد می‌شود و قطعاً اجازه نخواهیم داد که آنها با این نوع اظهار نظرها و فعالیت‌ها امنیت انتخابات را به خطر بیندازند.“
از سوی دیگر آمدن و یا نیامدن رفسنجانی و آخوند شیاد محمد خاتمی هنوز در هاله ئی از ابهام می باشد. استخاره ی رفسنجانی برای ,,آمدن و یا نیامدن” هنوز نتیجه نداده است. رفسنجانی از طریق سایت حکومتی بازتاب متعلق به پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام “, می نویسد: ” وی در عین حال تصمیم گیری قطعی برای انتخابات را به اردیبهشت ماه محول کرده است. اظهار نظر های دیگر به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای گرم کردن بازار کاندیداهای درجه دوم و سوم اقدامی صادقانه بشمار نمیرود“.
خاتمی نیز به گزارش جهان نیوز ( ۲۶ اسفند ۱۳۹۱) هنوز  با گذشت قریب سه هفته از نامه نگاری های متعدد باند ” اصلاح طلب “رژیم  به ”مقام معظم رهبری “مبنی بر ”اجازه ی شرکت در بازی انتخاباتی, از طریق آخوند موسوی لاری“, وزیر کشور دولت اصلاحات” پیغام داده که ”در این مورد بعد از عید اظهار نظر می کنم“.
با چنین صحنه ئی و حملات بی سابقه ی چهار باند متخاصم در درون نظام آخوندی علیه یکدیگر, اکنون توپ در زمین خامنه ای  و شورای نگهبان دست نشانده اش است تا  با چالش و کابوسی بزرگ بنام ” انتخابات ریاست جمهوری“ مقابله و نمایش انتخابات را مهندسی نماید به موازات آن نیز خامنه ای عامدا ”درب های مذاکرات اتمی “ را با مماشاتگران, آنهم چند ماه مانده به انتخابات باز گذاشته است. تاکتیک کوتاه مدت ولی فقیه اینبار بر خلاف دور قبلی,  بر ”ضربه گیری فشارها ی خارج کشور با اهرم مذاکرت اتمی“ استوار شده است اما صرفنظر مانورها و بازی های ولی فقیه برای رنگ آمیزی نمایش انتخاباتی رسوایش در مرحله سرنگونی و در بحبوحه اوجگیری جنگ و جدال های درونی و شدت گیری بحران های مختلف داخلی و خارجی رژیم، و صرفنظر از سیر وقایع و تحولات، در حال حاضر آخوند احمد خاتمی, عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان نظام و از منتسبین نزدیک به ولی فقیه ارتجاع در نشستی با ” نخبگان فرهنگی در شهرستان شوشتر “ بخوبی و بدون هیچگونه رودربایستی  بیان کرده است. به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس در تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۲ آخوند خاتمی گفت: ” شورای نگهبان و قانون اساسی کف صلاحیت ها را بررسی میکند... قطعا ساختارشکنان و کودتاچیان مخملی اجازه حضور به عنوان معرفی کاندیدا در انتخابات را ندارند، رهبری از سال ۸۸ تاکنون صدها بار بر این قضیه تاکید کرده و از فتنه سخن گفته است.... جریان انحرافی نیز از خطوط قرمز انتخابات است، جریانی که قصد انحراف در ارزش‌ها و مبانی انقلاب را دارد“.
۱۰ فروردین ۱۳۹۲

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=40404:2013-04-01-13-21-08&catid=11:2009-09-22-08-59-59&Itemid=15

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر