12:55:50 PM 1392/6/17
لس آنجلس تايمز: آمريکا قصد حمله سه روزه به سوريه را دارد
روزنامه
لس آنجلس تايمز روز يکشنبه گزارش کرد: پنتاگون در حال آماده سازی حملات
فشرده تر و طولانی تر می باشد. لس آنجلس تايمز به نقل از مقامها نوشت، هدف
طراحان جنگ در حال حاضر حملات سنگين و مداومی است که به دنبال آن حملات
سريع بيشتری عليه اهدافی صورت می گيرد که ممکن است بعد از حمله اوليه از
دست داده شده يا هنوز سرپا باشند.
دو افسر آمريکا به اين روزنامه گفتند، کاخ سفيد ليست وسيعی از اهداف، شامل اهداف ”بسيار بيشتری“ نسبت به ليست اوليه که حدود 50 تا بود را درخواست کرده است. اين اقدام بخشی از تلاش برای کسب قدرت آتش بيشتر جهت صدمه زدن به نيروهای پراکنده شده اسد است. بر اساس اين گزارش، طراحان پنتاگون اکنون در حال بررسی استفاده از بمب افکنهای نيروی هوايی و همچنين 5 ناوشکن موشکی آمريکا می باشند که اکنون در شرق دريايی مديترانه گشت می دهند، تا موشکها کروز و موشکهای هوا به زمين را از فاصله دور از دفاع هوايی سوريه شليک کنند... . يک افسر آشنا به اين طرح به لس آنجلس تايمز گفت: ”شليکهای پی درپی وجود خواهد داشت و بعد از هر شليک پی درپی ارزيابی صورت می گيرد، اما همه اينها ظرف 72ساعت و نشانه روشن که کار را انجام داده ايم است“ ... . | |||

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر