3:54:32 PM 1392/6/15
|
ششمين روز اعتصاب غذا در ليبرتی
![]()
روز
جمعه 15شهريور، اعتصاب غذای مجاهدان در ليبرتی وارد ششمين روز خود شد.
مجاهدين از ساعت 13روز يکشنبه 10شهريور اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.
مجاهدين همصدا با هموطنان در ساير نقاط جهان خواستار توقف کامل کشتار در اشرف، آزاد کردن کامل گروگانها و انتقال آنها به اشرف و مداخله فوری شورای امنيت برای تأمين حفاظت ساکنان اشرف و ليبرتی توسط نيروهای کلاه آبی سازمان ملل متحد شدند. مجاهدين تأکيد کردند تا تحقق اين خواسته ها به اعتصاب غذای خود ادامه خواهند داد. ![]() نيما حبشی برادر مجاهد شهيد قهرمان، ناصر حبشی که جزء اعتصاب غذاکنندگان در ليبرتی است گفت: ما راه اين شهيدان و همه شهيدان را استوار و پايدار تا به آخر ادامه خواهيم داد. دشمن زبون بايد بداند که با اين جنايتها نمی تواند مجاهدين را از پيمودن راه آزادی وطن باز بدارد. انتقام خون تک به تک شهيدان با پيروزی بر دشمن ضدبشری و سرنگونی فاشيسم مذهبی حاکم بر ميهن مان محقق خواهد شد. ![]() سيدحسين سيد احمدی برادر مجاهد شهيد قهرمان، سيدعلی سيد احمدی گفت: اين قهرمانان حماسه ايستادگی در برابر دشمن خدا و خلق را با ايستادگيشان با دست خالی در برابر مزدوران جنايتکار به اوج رساندند و اثبات کردند که به هر قيمت می توان و بايد نبرد و مجاهدت برای آزادی را تا به آخر ادامه داد. تک تک اين شهيدان در قلب و ضمير ما جاودانه و الگويی برای ادامه مسير شده اند. مطمئن باشيد که اين خونها راه سرنگونی دشمن پليد را هموار و هموارتر خواهند کرد. ![]() ![]() |





هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر