یورش شبانه ماموران یگان حفاظت به بند عبرت زندان عادل آباد و ضرب و شتم دراویش زندانی

شامگاه روز سه شنبه هفتهی گذشته (دوازدهم شهریورماه) ماموران یگان حفاظت اطلاعات زندان عادل آباد با حضور در بند عبرت این زندان، دراویش گنابادی محبوس در این بند را شدیدا مورد ضرب و شتم قرار داده و با به کارگیری جبر و زور اقدام به تراشیدن سیبیل و ریش آنها کردهاند. به خواندن ادامه دهید

پروندهسازی مجدد و فشار بر زندانیان سیاسی از سوی نهادهای امنیتی رژیم آخوندی وارد مرحلهی تازهای شده است. به خواندن ادامه دهید



هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر