چهارشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۲


مردی که با نواختن به یاری نابینایان هندی می‌رود

رودولف دی‌بتس‌برگر نوازنده‌ی بازنشسته ارکستر است که برای کمک به کودکان خیابانی هند و جراحی چشم مردم فقیر این کشور در خیابان می‌نوازد و می‌گوید: «برای کمک به همنوع‌اش با کمال میل در برابر رهگذران خم می‌شود».
برای دیدن ویدیوی کامل این گزارش , بر روی عکس زیر کلیک کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر