سه‌شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۹۲

* سومین زنجیره انسانی حمایت از کارون در اهواز تشکیل شد
*  مرگ مشكوك دو جوان در بيمارستان شهر گناوه







سومین زنجیره انسانی حفاظت از رودخانه کارون با  در اهواز تشکیل شد.
به گزارش مهر، معصومه ابتکار عصر امروز دوشنبه بعد از شرکت در جلسه شورای حفاظت از رودخانه کارون به همراه استاندار خوزستان و مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان خوزستان در ساحل رودخانه کارون حضور یافت تا با این کار حمایت خود از خواسته و مطالبات زیست محیطی مردم خوزستان در حمایت از این رودخانه را نشان دهد.
تعدادی از فعالان محیط زیست و تشکلهای مردمی نیز با حمل دست نوشته هایی در این تجمع خودجوش حضور یافتند ولی به علت اینکه تنها دو ساعت زمان برای اطلاع رسانی برای تشکیل این زنجیره انسانی در اختیار داشتند تعداد زیاد نبود هر چند در این فرصت کوتاه هم تعداد قابل توجهی از مردم حضور داشتند.

 مرگ مشكوك دو جوان در بيمارستان شهر گناوه
 روزنامه جمهوری اسلامی : مرگ مشكوك دو جوان در بيمارستان اميرالمؤمنين شهر گناوه موجب اعتراض و ايجاد نگراني‌هائي در ميان مردم اين شهر بندري در استان بوشهر شده است. اخيراً دو بيمار گناوه‌اي پس از اعلام بهبودي نسبي از بيمارستان ترخيص شدند ولي جان خود را از دست داده‌اند. خانواده‌هاي اين بيماران، سهل انگاري پزشكان و كادر پزشكي اين بيمارستان را عامل مرگ فرزندان خود مي‌دا نند. انتقاد مردمي از بيمارستان اميرالمؤمنين شهر گناوه درحالي صورت مي‌گيرد كه امام جمعه گناوه نيز بارها از وضعيت مراكز درماني اين شهرستان انتقاد كرده و وضعيت نابسامان دو بيمارستان اميرالمؤمنين و سوانح و سوختگي اين شهرستان را ناشي از مسئول نداشتن دانست.


[تاريخ مطلب: ششم آبان ۱۳۹۲ برابر با بيست و هشتم اکتبر ۲۰۱۳]

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر