پنجشنبه، دی ۰۴، ۱۳۹۳

نگراني آخوندها از عواقب سقوط قيمت نفت

« iran1 1d3d7مصطفي پور محمدي وزير دادگستري ايران گفت: عربستان روزانه 9ميليون بشكه نفت صادر مي كند و ما تنها يك ميليون بشكه صادر مي كنيم. اين خفت و حقارتي است كه ما متحمل مي شويم .رادیو فردا به نقل پورمحمدي نوشت: زماني هر بشكه نفت را تا 145 دلار مي فروختيم اين رقم در حال حاضر به 56دلار رسيده است و اين در حالي است كه در آن زمان روزانه 2ميليون و 400هزار بشكه نفت صادر مي كرديم
و اكنون صادرات نفت به كمتر از يك ميليون بشكه نفت رسيده است....»
كشف اختلاس تازه در بانك‌هاي ايران
« پورمحمدي سه‌شنبه ۲ دي ۱۳۹۳ در سفر به استان مازندران از كشف جديدترين فساد بانكي در ايران خبر داد. به گفته او اين فساد مالي به تازگي انجام شده و در آن از يكي از بانكهاي كشور ۷۰ ميليارد تومان سوء‌استفاده شده است. در ماه‌هاي اخير بارها اخباري مبني بر فساد گسترده بانكي در ايران منتشر شده است. به گزارش رادیو آلماندر يكي از اين موارد و در روزهاي اخير وزير اقتصاد ايران از كشف فساد ۱۲ هزار ميليارد توماني در يكي از بانكها خبر داد. خبر فساد مالي ۱۲ هزار ميليارد توماني تنها چند روز پس از انتشار گزارش سازمان شفافيت بين‌الملل از ميزان رشوه خواري در ۱۷۴ كشور جهان اعلام ‌شود. در اين گزارش آمده كه ايران هم‌چنان جزو فاسدترين كشورها به‌شمار مي‌رود و در رديف ۱۴۵ قرار دارد. ...»
توقيف مواد مخدر ايراني در تركيه
« به گزارش الجزيره عربي فرماندار استان دياربكر تركيه اعلام كرد نيروهاي امنيتي اين كشور شب گذشته يك كاميون حامل مواد مخدر با وزن 6 تن را كشف كردند و فردي كه متهم به انتقال كاميون حامل اين محموله بود توسط نيروهاي امنيتي ستگير شد. بنا به گفته مقامات ترك در اثناي دستگيري متهم يكي از نيروهاي امنيتي دچار جراحاتي شد. لازم به ذكر است كه تركيه كشوري است كه مواد مخدرارسالي از افغانستان و بويژه ايران از آن عبور مي كند تا به اروپا منتقل شود . ...»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر