پنجشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۳

امیر میرزایی زندانی ایرانی-آمریکایی زندان اوین دست به اعتصاب غذا زد



images (1)
بام-امیرمیرزایی حکمتی تفنگدار‌دریایی سابق ارتش آمریکا که از 3 سال پیش در زندان  بسر میبرد دست به اعتصاب غذا زد.
به گزارش بام،ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس ،این زندانی ایرانی-آمریکایی روز(سه‌شنبه25آذر) دریک تماس تلفنی با خانواده خود از اعتصاب غذای خود خبرداد.

میرزایی نامه‌ای نیز به باراک اوباما نوشته و از رییس جمهوری آمریکا خواسته در حالی که در مذاکرات اتمی با ایران پیشرفت‌هایی صورت می‌گیرد، او را نیز فراموش نکنند.
این تفنگداردریایی سابق در نامه خود گفت:امید من این است که بعد از خواندن این نامه، شما، یا هرکسی که این نامه را می‌بیند، کمک کند تا کابوسی که من به آن دچار شده‌ام به پایان برسد،هر روز با این امید از خواب بلند می‌شوم که خبر آزادی‌ام برسد. هر شب با احساس یأس به خواب می‌روم، مأیوس از این که یک روز دیگر گذشت و من هنوز پشت دیوارهای این زندان‌ام، به‌دور از خانواده، دوستان، و بدون هیچ تماس معنی‌دار با آدم‌ها. به‌دور از پدرم که به‌شدت مریض است، و پایان این وضعیت هم روشن نیست
درادامه وی افزوده است:جناب رئیس جمهور، درخواست من این است که مرا فراموش نکنید. درخواست من این است که به روشنی بگویید که پرونده من به مذاکرات [هسته‌ای] ربطی ندارد و باید به طور مجزا حل و فصل شود.
امیر میرزایی حکمتی به اتهام جاسوسی برای آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۰ در ایران دستگیر شد و شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی، وی را در رابطه با همکاری با دولت متخاصم و عضویت در سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و همچنین تلاش برای متهم سازی ایران در تروریسم، «محارب» و «مفسد فی الارض» شناخته و برای وی حکم اعدام صادر کرد. اما این حکم، در دادگاه تجدیدنظر، به ۱۰ سال زندان تغییر پیدا کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر