سه‌شنبه، آذر ۱۸، ۱۳۹۳

گزارشی از رویتر: ۳۴۵هزار معتاد «شیشه» در ایران تحت حاکمیت آخوندها


تاريخ: AM 4:26:12 1393/9/18

گزارشی از رویتر


به گزارش رویتر، مصرف شیشه در ایران افزایش چشمگیری داشته است. بنا‌ به آمارهای رسمی که خود رژیم منتشر کرده بیش از 345هزار نفر فقط معتاد «شیشه» در ایران وجود دارد. به‌رغم اعدامهای وحشیانه‌ای که روزانه در ایران تحت حاکمیت آخوندها به نام جلوگیری از گسترش مواد مخدر صورت می‌گیرد، اما گسترش چشمگیر مواد مخدر بسیار قابل‌توجه است. این رشد چشمگیر بیانگر دستهای پنهان رژیم در توزیع مواد مخدر و گرفتن قربانیان بیشتر در میان طبقه متوسط ایران است. ذیلا گزیده‌ای از گزارش رویتر آورده شده است:
خبرگزاری رویتر – 8دسامبر 2014: «زنان با روسری و مردان در لباسهای مندرس در لوله‌ای شیشه‌ای پف می‌کنند و ستونهای دود از اطراف صورتشان خارج می‌شود.
این تصاویر دررسانه‌های رژیم ایران درماههای اخیر به‌عنوان نشانه‌ای از اپیدمی مواد مخدر جدید منتشر شده است: شیشه، یا متامفتامین به‌معنی ”شیشه“ به فارسی، اشاره‌یی به پیدایش ماده مخدری، در خالص‌ترین شکل آن است.
بنا‌ به آمار رسمی درکمتر از یک دهه استفاده از متامفتامین، در ایران اوج گرفته و به نقطه‌ای رسیده که اکنون حدود 345000 ایرانی معتاد آن به‌شمار می‌روند.
بر اساس آمار جمع‌آوری شده توسط دایره مواد مخدر و جنایت سازمان ملل (یو، ان، او.دی.سی) توقیف متامفتامین در فاصله سالهای 2008 تا 2012 - 128 درصد در ایران افزایش داشت که از سایر کشورهای منطقه بالاتر زده است.
تنها در سال گذشته رژیم ایران سه و شش دهم تن ”شیشه“ (متامفتامین) مصادره کرده است.
یک مقام ارشد مرکز کنترل داروی ایران گفت سال گذشته شیشه را در تهران ”درکمتر از 5دقیقه“ می‌توانستید بیابید.
کارشناسان می‌گویند، معتادان شیشه در ایران اکثراً افراد شهری، طبقه متوسط و جوانان می‌باشند. قابل‌توجه این‌که تعداد بسیار زیادی از زنان نیز از شیشه استفاده می‌کنند.
کارشناسان می‌گویند، یکی از دلایل گسترش سریع شیشه در ایران فقدان اطلاعات مربوط به این ماده مخدر است که موجب شده، مصرف‌کنندگان آن به خطا باور کنند، اعتیاد آور نیست.

بنا‌ به گفته خبرگزاری (رژیم) ایران یکی از مقامات مرکز کنترل داروی ایران اوایل نوامبر گفت، مواد مخدر و اعتیاد در ایران چنان رایج شده که دومین عامل مرگ در این کشور بعد از تصادفات رانندگی است.
این در حالی است که (رژیم) ایران شدیدترین قوانین مبارزه با مواد مخدر در منطقه را داراست و به‌طور مرتب قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر را اعدام می‌کند…».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر