پنجشنبه، دی ۰۴، ۱۳۹۳

آخوندهادی غفاری: چرا دندان خرد می‌کنید

تاريخ: AM 4:12:53 1393/10/4

هادی غفاری درکودتای انقلاب فرهنگی

هادی غفاری درکودتای انقلاب فرهنگی


آخوندهادی غفاری ’چماقدار و هفت تیرکش سابق و از مهره‌های باند رفسنجانی ـ روحانی با اشاره به پیامدهای سفر هفته گذشته‌اش به شیراز، از احضار خود به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد.
وی گفت: علت احضار، به سخنرانی بنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برمی‌گردد. دادگاه ویژه روحانیت من را احضار کرد. به دادستان گفتم متن صحبتهای من ضبط شده است، کجای حرفهای من ایراد داشته، او گفت: این‌جا نوشته شما تشویش اذهان عمومی کرده‌اید و گفتم دعوت به تقوا و فضیلت و خدا ترسی آیا تشویش اذهان عمومی است؟
آخوندهادی غفاری در پاسخ به اظهارات امام جمعه موقت رژیم در شیراز مبنی بر این‌که اگر غفاری این‌جا بود و مردم پیدایش می‌کردند دندانهایش را خرد می‌کردند، گفت: شما چه کاره‌ای که دندان خرد کنید دوره دندان خورد کنی گذشت.
امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز می‌گفت از دوره اول مرا می‌شناسد. اتفاقاً در دوره اول زندگی ما ایستادن در برابر منافقین بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر