جمعه، دی ۰۵، ۱۳۹۳

ايران: اعدام و سركوب در ايام جشنهاي ميلاد مسيح



    iran1 47f35
رژيم ضدبشري آخوندي حتي در عيد ميلاد مسيح (ع) نيز چرخه جنايت و اعدام را متوقف نكرد و در سحرگاهان كريسمس (پنجشنبه 4 ديماه) هفت زنداني را در زندان عادل آباد شيراز، به چوبه هاي دار آويخت. طي روزهاي 27 و 23 آذر ماه نيز 10زنداني ديگر به طور مخفيانه در همين زندان كه يكي از مخوفترين زندانهاي رژيم آخوندي است، اعدام شده بودند.
در روز 3 ديماه شب ميلاد مسيح نيز دو زنداني ديگر در زندان مركزي زاهدان براي اجراي حكم اعدام به سلولهاي انفرادي بند قرنطينه اين زندان منتقل شدند.
خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت در روزچهارشنبه 25دسامبر طي پيامي ضمن تبريك سالروز ميلاد عيسي مسيح (ع) و فرا رسيدن سال نو ميلادي به عموم هموطنان مسيحي ، سالي سرشار از صلح، آزادي و بردباري و سازندگي براي آنان آرزو كرد.
رجوي رژيم آخوندي را كه نقاب اسلام به چهره زده است، شقي‌ترين دشمنان مسيح(ع) و محمد (ص) خواند و افزود: آنها به نام دين، در ايران به چشم زنان اسيد مي‌پاشند و جوانان را به دار مي‌كشند، نوكيشان مسيحي را زنداني و ابتدايي‌ترين حقوق‌شان را نقض مي‌كنند؛ دژخيماني كه به خاطر اعتقادات مذهبي و به خصوص پيروي از پيامهاي واقعي محمد(ص) و مسيح(ع)، اعدام و شكنجه مي‌كنند و بدترين تبعيض و شقاوت را روا مي‌دارند. استبداد ديني و خون آشامي برپا كرده‌اند كه كانون بنيادگرايي و تروريسم تحت نام اسلام و پدرخواندة همة شريراني است كه امروز در خاورميانه اسيران و گروگانهاي بيگناه را مي‌كشند و پيروان مسيح و ساير دگرانديشان را به كوچ اجباري و آوارگي مي‌كشانند.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
5 دي 1393 (26دسامبر2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر