جمعه، آذر ۱۴، ۱۳۹۳

شهردار دزد و جنايت پيشه تهران : در تهران هر شب ۱۵ هزار كارتن‌خواب داريم


«به نوشته سایت تابناک ،پاسدار قالیباف شهردار جنایتکار تهران به پديده كارتن‌خواب‌ها در پايتخت با دید آخوندی اشاره كرده و گفته است:
در شهر تهران هر شب 15هزار كارتن خواب داريم اما آيا در اين شهر كه هشت الي 10 ميليون نفر مردم دلسوز دارد، نمي‌توانيم اين تعداد كارتن خواب را سامان دهيم؟ در فرصتهايي كه نيمه‌هاي شب و در بيابانها، كوره پزخانه‌ها و كنار اتوبانها با كارتن خوابها صحبت كرده‌ام، به جرأت دريافته‌ام كه آنها انسانهاي صدوق و فهيمي هستند و با كوچك‌ترين كمك ما مي‌توانند به زندگي خود برگردند. بخشي از اين نارساييها مربوط به ضعف مديريت ما بوده است و تنها خود آنها مقصر نيستند، بلكه جامعه و مديران جامعه هم مقصر هستند
*****

».ا به گزارش خبرگزاري فارس، روز پنجشنبه (۱۳ آذر/ ۴ دسامبر) عباس رمضاني‌پور، امام‌جمعه رفسنجان در جمع مسئولان اين شهر اظهار داشت كه برخي از بهائيان در بين مردم عادي زندگي كرده و بر اثر بي‌اطلاعي مردم به كسب و كار مشغولند.
وي با اشاره به اين‌كه برخي يهوديان نيز در بازار رفسنجان به كسب و كار مشغولند، تأكيد كرد كه بهائيان با يهوديان تفاوت دارند و بر اساس فتواي مراجع "نجس" هستند. امام‌جمعه رفسنجان انجام معامله با بهائيان را حرام اعلام كرد.
او با اشاره به اين‌كه اين موضوع در قرآن هم آمده تصريح كرد :«اين فرقه كارها و برنامه‌هاي زيادي در شهرمان به وجود آوردند و خواسته به‌حق مردم كه نبايد در اين شهر باشند، بايد تحقق يابد».
خامنه‌اي، در پاسخ به سؤالي كه از او درباره بهائيان شده، اين‌گونه پاسخ داده است: «جميع افراد فرقه ضاله بهايي محكوم به كفر و نجاست هستند و از غذا و ساير چيزهايي كه با رطوبت مسري در تماس با آنها بوده است بايد اجتناب كرد و بر مومنين واجب است كه با حيله و فسادگري اين فرقه گمراه مقابله كنند».
اخبار اجتماعي از سايتها و... ــــــــــــ
اردبيل ـ اعتراض خشمگينانه مردم به خاطر آتش سوزي در يك مدرسه
روز شنبه 8آذرماه جاري بر اثر آتش سوزي در يك دبيرستان در روستاي «مانلو» از شهرستان «گرمي» «اردبيل» تنها در مدت زمان كوتاهي سراسر اين دبيرستان به آتش كشيده شد و خسارت كلاني به اين ساختمان وارد آمد .مردم خشمگين كه خود اقدام به خاموش كردن آتش كرده بودند وقتي ماموران آتش نشاني با تاخير زياد به محل آمدند با سنگ شيشه ماشينهاي آتش نشاني را شكستند . لازم به ذكر است دراين آتش سوزي يك معلم وسه نفر از دانش آموزان مجروح شدند.
اعتراض لنج داران و كشتي داران بنادر مختلف استان بوشهر
بندر لنگه - روز چهار شنبه 12 آذر 93 لنج داران و کشتی داران بندر لنگه و نخل تقی و همچنين ساير بنادر استان بوشهر، براي اعتراض به ماليات سنگين كه اخيرا از طرف رژيم آخوندي تعيين كرده است، به بوشهر رفتند. اعتراض كنندگان كه شامل بيش از 25 لنج باري بودند در دو بندر لنگه و نخل تقي و بنادر ديگر اين استان در اعتراض به اين چپاولگري رژيم تجمع كردند.
اعتصاب رانندگان سرويس فازهاي 15 و 16 عسلويه
بنا به گزارش دريافتي، روز چهارشنبه 12 آذر 93 جمعي از رانندگان سرويس فازهاي 15 و 16 در عسلويه در اعتراض به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب افتاده خود دست به اعتصاب زدند. آنها در ساعت كاريشان سر كار حاضر نشده و از جابه جا كردن نيروهاي اجرايي فاز خودداري كردند. اين كارگران اعلام كردند تا زماني كه سه ماه حقوق معوقه شان پرداخت نشود، دست از اعتصاب برنخواهند داشت.
افزايش سرسام آور قيمت نان در بلوچستان، شيراز و اردبيل
به گزارش دريافتي از برخي استانهاي كشور قيمت نان بيش از آن قيمتي كه رسما توسط كارگزاران رژيم اعلام شده گران شده است. بنا به اين گزارش بعنوان مثال در استان بلوچستان، شهرستان فنوج و روستاهاى اطراف نان تافتون كه رسما اعلام شده ٣٠٠ تومان است به قيمت هر دانه ٧٠٠ تومان به فروش ميرسد. اين افزايش معادل 133 درصد قيمت قبلي ميباشد. يكي از ساكنان شهرستان فنوج بااعلام اين خبر گفت :« نان تافتون كه ميگن ٣٠٪ افزايش يافته به خدا دروغه، استانى كه فقيرترين استانه تو ايران بايد رأفت اسلامي! بخرج بدن را گرونتر از همه كردن.هيچ كسى هم رسيدگى نميكند.»
در شهر شيراز روز سه شنبه قيمت نان تا 100 درصد افزايش نرخ داشت و مردم از اين ميزان افزايش شوكه شده بودند. در شهر اردبيل نيز افزايش قيمت نان تا 65 درصد گزارش شده است و انتظار ميرود در روزهاي آتي اين قيمت نيز افزايش پيدا كند. لازم به ذكر است كه افزايش قيمت نان مستقيما فقيرترين اقشار مردم ايران را تحت فشار قرار ميدهد و كارگزاران چپاولگر رژيم با افزايش نرخ نان مستقيما اين اقشار را زير فشار مضاعف قرار داده اند.
بندرعباس: درگيري كارگران با ماموران سركوبگر
به گزارش دريافتي روز سه شنبه 11آذرماه جاري كاركنان اسكله بندرعباس با مأموران سركوبگر گارد درگير شدند. درگيري هنگامي شروع شد كه مأموران رژيم به قصد اخاذي مانع از ورود كاركنان به محل شده و اقدام به باطل كردن جواز ورود آنها كرده بودند. كاركنان اسكله از پرداخت رشوه خودداري كرده و با مقاومت خود ماموران رژيم را وادار به عقب نشيني كردند. دراين درگيري يكي از كاركنان زخمي شد.
بندرعباس- كشته شدن يك سرهنگ و يك مأمور انتظامي
روز چهارشنبه 12 آذر بر اثر درگيري مسلحانه در پاسگاه سر نَي در منطقه هشت بندي ، بشاگرد بندر عباس، دو نفر از اعضاي پاسگاه از جمله يك سرهنگ و يك نفر ديگر از مأموران نيروي انتظامي كشته شدند. هنوز جزئياتي از اين درگيري به دست نيامده است.
تهران: رويارويي مردم با ماموران سركوبگر درميدان توپخانه
صبح روز چهارشنبه 12آذرماه درميدان توپخانه تهران بين ماموران سركوبگر انتظامي و جمعي از مردم درگيري رخ داد . مأموران سركوبگر قصد دستگيري دو خريدار دارو را داشتند اما براثر حمايت مردم از اين افراد ناكام ماندند.
تهران ـ دستگيري مجيد مقدم توسط نيروهاي امنيتي رژيم آخوندي
برطبق اخبار دريافتي روز چهارشنبه 12آذرماه 93ماموران رژيم آخوندي درساعت 20به خانه پدري مجيد مقدم ريخته وي را دستگير وبا خود به مكان نامعلومي بردند . مجيد مقدم پيش از اين به دليل شركت در تظاهرات و قيام 88توسط نيروهاي سركوبگر رژيم بازداشت و به كهريزك انتقال داده شده بود . تا كنون از محل نگهداري مجيد مقدم خبري دردست نيست .
اعتصاب دانشجويان دانشگاه دزفول بخاطر گران شدن شهريه ها
عوامل رژيم آخوندي در دانشگاه دزفول شهريه دانشجويان را تا 30 درصد گران كردند.دانشجويان در واكنش به اين اقدام چپاولگرانه دست به اعتصاب زدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر