چهارشنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۳

ممانعت از حضور دختران دانشجو در سالن ورزشي دانشگاه شريف توسط حراست


آژانس ايران خبر 93/10/2:« بر اساس گزارشات رسيده ،حراست دانشگاه صنعتي شريف از ورود دختران دانشجو به، مجموعه تربیت بدنی در سالن ورزشی قهرمانی حین برگزاری مسابقات لیگ فوتسال جلوگيري ميكنند.
شورای صنفی دانشگاه ضمن محکومیت تبعیض در برخورد با دانشجویان، از همه دانشجویان دختری که آزرده خاطر شدند عذرخواهی كرده است.

متن نامه واحد روابط عمومی شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف:
همانطور که مستحضرید یکی از منابع شور و نشاط در دانشگاه، فعالیت‌های ورزشی و بالاخص مسابقات ورزشی می‌باشد. متاسفانه نگاهی که از سوی مجموعه تربیت بدنی و حراست به این مسابقات وجود دارد، کم‌ارزش و سطحی است. مشکلات تربیت بدنی به صورت جداگانه و توسط کمیته تربیت بدنی خدمت حضرتعالی ارائه خواهد شد.
گزارشاتی به شورای صنفی رسیده است مبنی بر اینکه مسئولین تربیت بدنی پیش از برگزاری مسابقات از ورود دختران به سالن جلوگیری می‌کنند و یا حین برگزاری مسابقه به صورت مکرر به سکوی دختران مراجعه کرده و با استناد به حضور نماینده حراست خواستار خروج موقتی آن‌ها از سالن مسابقات می‌شوند. مجموعه اعمالی که از سوی کارمندان تربیت بدنی و بعضا حراست با دانشجویان دختر صورت می‌گیرد مناسبــ و در شان محیط فرهنگی دانشگاه شریف نیست.
این گزارشات درحالی به شورای صنفی ارائه شده است که ظاهرا دیدار نماینده فوتبال پردیس با دانشکده های مختلف بدون این مشکل برگزار می‌شود. این موضوع و تبعیض در برخورد با دانشجویان دانشگاه نه درست است و نه قابل تحمل
از حضرتعالی خواهشمندم حال که اجازه حضور دختران در سالن برگزاری مسابقات داده شده‌است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا از بروز اینگونه برخوردهای خودسرانه جلوگیری شود ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر