چهارشنبه، دی ۱۷، ۱۳۹۳

هراس نظام ولايت فقيه از چشم انداز تحولات آينده

ه
سركرده سپاه خامنه اي، پاسدار جعفري: روزهای حساس و تعیین‌کننده‌ای در پیش داریم، نظام ماه‌های تعیین‌ کننده دیگری را در پیش خواهد داشت.

سركرده سپاه پاسداران از مزدوران وارفته رژيم خواست كه به دليل روزهاي حساسي كه رژيم در آن به‌سر مي‌برد، آماده باشند.
به گزارش خبرگزاري نيروي تروريستي قدس، پاسدار جعفري در پيامي براي مزدوران و سركردگان سابقه دار رژيم در جنگ و جنايت، تحت عنوان «پيشكسوتان » برگزار شده بود، گفت: روزهای حساس و تعیین‌کننده‌ای در پیش داریم و نظام  هنوز سال‌ها و ماه‌های تعیین‌ کننده دیگری را در پیش خواهد داشت که لازم است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌ها حاضر باشند و از فکر جهانخواران غافل نمانند.
خبرگزاري نيروي تروريستي قدس، تسنيم -15دي93

پاسدار احمدي‌مقدم، سركرده نيروي انتظامي رژيم اعلام كرد كه پليس برخورد تندي با كساني كه به تنبيه مأموران مبادرت مي‌كنند، خواهد كرد. وي گفت: نیروی انتظامی در چارچوب قانون از آمران به معروف حمایت می‌کند.
به گزارش رسانه‌هاي رژيم وي اين سخنان را پس از آن ابراز داشت كه يكي از مزدوران رژيم توسط جوانان مورد تهاجم قرار گرفته و گوشمالي داده شده بود.
ناظران معتقدند اين اظهارات سركرده نيروي انتظامي رژيم، بيانگر اين است كه واكنشهاي كوبنده جوانان و اعتراضات اجتماعي پس از جنايات اسيد پاشي ديكتاتوري آخوندي را وحشت زده كرده است.
تيك نيوز -15دي
93

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر