سه‌شنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۳

تجمع مالکان مغازه هاي پاساژ علاءالدين در مقابل دفتر مديريت پاساژ

تجمع مغازه داران پاساژ علاء الدينسه شنبه, 16 دی 1393 
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 16 دي 93: بنا به گزارش دريافتي، جمعي از مالکان مغازه هاي طبقاتي كه توسط مأموران شهرداري و انتظامي به طور وحشيانه مورد حمله و تخريب قرار گرفتند، از ابتداي صبح روز يکشنبه 14 ديماه ساعت 10 در اين پاساژ تجمع كردند و عليه مامورين
شهرداري و مقامات دست اندركار بخاطر تخريب مغازه هاي خود اعتراض كردند. بر اساس اين گزارش در همان ابتداي ساعات بازگشايي پاساژ، صاحب ”رضا علاءالدين” پاساژ در اين مكان حضور يافت و جلساتي را با نماينده شهرداري و وکيل خود و همچنين جلساتي را با چند خبرنگار، در همان طبقه هفتم و دفتر مديريت اين طبقه برپا کرد و به توضيحاتي در رابطه با اين پاساژ و شرايط پيش آمده داد.
اما مالکان مغازه هاي فروخته شده نيز از ابتداي بازگشايي پاساژ، در اطراف مغازه هاي خود حضور داشتند و زمان حضور رضا علاءالدين، همه به طبقه هفتم رفتند و در مقابل دفتر مديريت تجمع کردند و خواستار رسيدگي به مشکلشان شدند.
اين گزارش مي افزايد، پس از اينکه خبرنگاران و نماينده شهرداري آنجا را ترک کردند، رضا علاءالدين چند کلامي را با مالکان سخن گفته که در همين سخنان، به غيرقانوني بودن اين تخريب و کاري که شهرداري با مغازه ها کرده خبر داده و گفته که در صورت تأييد اين موضوع از سوي قاضي پرونده، از آن ها شکايت خواهد کرد و خسارت تمام اين تخريب ها را خواهد گرفت و اين طبقات را بازسازي خواهد كرد.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا واقعا آنجا غير مجاز ساخته شده گفت اسنادي دارد که به زودي در رسانه ها منتشر خواهد کرد که ثابت مي کند، وي براي تمام اين طبقات مجوز داشته و تمامي اصول را رعايت کرده است.

پاساژ علاء الدين
اما مهم ترين دغدغه اين مالکان اين بوده که، تا مشخص شدن وضعيت اين طبقات آن ها بايد چه کار کنند و اينکه امنيت وسايلي که در مغازه ها دارند چه مي شود؟!
رضا علاءالدين در پاسخ گفته است كه براي حراست از اين طبقات و وسايل آنجا، کساني را تعيين خواهد کرد و در صدد کسب مجوز براي فک پلمپ و خالي کردن مغازه ها است، چرا که اگر مجوز آنجا تأييد شود و خسارت از شهرداري دريافت گردد، براي تعمير آنجا بايد چند روزي خالي از وسايل باشد.
در پايان نيز رضا علاءالدين به مالکان گفت که تا چند روز آينده تمام مشکلات آنها را برطرف خواهد کرد و نخواهد گذاشت تا حقي از کسي پايمال شود.
شايان ذکر است که، بيش از نيمي از مالکان ازمحل خارج نميشدند و حتي ظهر نيز در سالن همين طبقات، ناهار خود را صرف كردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر